خودروهای لیموزین کشیده

خودروهای لیموزین کشیده نسبت به سدان کشیده و جادارتر بوده و برای استقبال از مهمانان خارجی یا عروسی مناسب است. اعتبار کاری شما با خودرو لیموزین افزایش خواهد یافت. این اتومبیل ها فضای بیشتری دارند و مناسب مراسم عروسی است.

اتومبیل ها به قدری شناخته شده هستند که واژه خودرو لیموزین با این نوع مترادف شده است. امکانات تفریحی زیادی برای راننده و سرنشینان در این خودروها کار گذاشته شده و مهمانان می توانند تا زمان رسیدن به مقصد از تفریحات داخل ماشین لذت ببرند.

اتومبیل های مرسدس بنز، بی ام دبلیو، فراری، لامبورگینی، لینکلن، بنتلی، کادیلاک، شورولت، رولز رویس، به خودروهای لیموزین کشیده تبدیل شده اند.

یخچال، کابین حمام، مبلمان دارای حافظه  USB از ویژگی های منحصر به فرد این اتومبیل ها به شمار می رود. هر آن امکانات تفریحی را که به ذهن شما خطور کند در این اتومبیل ها به کار گرفته شده تا سرنشینان و مهمانان از هر جهت احساس راحتی کنند.  شرکت های تجاری، هولدینگ ها، هتل ها از این خودرو لیموزین کشیده برایاستقبال از مهمانان تجاری خود استفاده می کنند.

لیموزین
لیموزین

خودروهای لیموزین سدان

خودرو لیموزین سدان به رنگ مشکی یا سفید را در مقایسه با سایرین بیشتر ملاحظه می کنید. قیمت این نوع خودروها پابین بوده و هنوز هم انتخاب عالی به شمار می رود. در خودرو لیموزین سدان مناسب خانواده های سه یا چهار نفری بوده و مناسب مراسم تشریفات فرودگاهی است. این نوع خودروها نسبت به لیموزین کشیده، متداول هستند و در شهر و بزرگراه به راحتی تردد می کنند.

خودروهای لیموزین شاسی بلند

این نوع خودرو لیموزین در مقایسه با سدان جادارتر هستند. سیستم صوتی و تصویری پیشرفته ای در آن ها استفاده شده و مناسب سفرهای جاده ای است. شما می توانید به راحتی چمدان های خود را در خودروهای لیموزین شاسی بلند قرار دهید. همچنین برای مراسم تشریفات فرودگاهی مناسب است.  

بسیاری از خودروهای شاسی بلند برندهای معروف اتومبیل، خودروهای شاسی بلند لیموزینی طراحی کرده اند که از هر جهت بی نظیر است و کارخانه سازنده حتی امکان زندگی یک ماهه را نیز در این خودروها فراهم آورده است.

خودروهای لیموزین اتوبوس

این چنین اتومبیل هایی برای مراسم تشریفات فرودگاهی مناسب است. این نوع اتوبوس های لیموزین به قدری مجزه هستند که می توان در آن ها کابین دوش حمام، میز بار غذاخوری، مبلمان یافت. این نوع اتوبوس برای 30 نفر، صندلی تعبیه شده است.

از آن جایی که این نوع خودروها بزرگ و جادار هستند به همین دلیل مهمانان می توانند تا زمان رسیدن به مقصد از امکانات داخل خودرو استفاده کنند.

خودروهای لیموزین کروک

این نوع خودروهای لیموزین سقف باز هستند و عملکرد سقف از راه دور کنترل می شود. امکانات رفاهی عالی در این نوع خودروها کار گذاشته شده و این نوع ماشین ظرفیت بیش از هشت نفر را دارند و به همین دلیل برای  کلیه مراسم جشن و امور تشریفاتی فرودگاه مناسب است. شاید استفاده از این خودرو در همه فصول مناسب نباشد.

البته انواع دیگری از خودروهای لیموزین وجود دارند که می توان به خودروهای لیموزین کلاسیک اشاره کرد که از این نوع اتومبیل ها کمتر استفاده می شود.