جیپ Wagoner LWB (Jeep Wagoneer LWB)، به طول 214.7 اینچ در سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد. شاسی بلندی که در اندازه استاندارد به فروش خواهد رسید. رقیب فعلی آن کادیلاک ESCALAD، لینکلن Navigator، GMC YUKON، و فورد اکسپدیشن است.

جیپ Wagoneer LWB هیبریدی با موتور V8، 5.7 لیتری
جیپ Wagoneer LWB هیبریدی با موتور V8، 5.7 لیتری

جیپ Wagoneer LWB هیبریدی

شرکت جیپ که زیر مجموعه فورد کرایسلر است همیشه تلاش می کند که گوی سبقت را از سایر رقبا بگیرد. اندازه جیپ Wagoneer LWB به لحاظ طول نسبت به رقبای خود بزرگتر است. سوخت این خودرو بنزینی بوده و در عین حال باتری نیز در این خودرو کار گذاشته شده تا راننده بتواند در زمان هایی که به بنزین دسترسی ندارد، با اتکاء به نیروی باتری، مسافت پیش روی را طی کند. اگرچه شرکت در مورد استفاده از نوع و استاندارد پیشرانه اتومبیل سکوت اختیار کرده و به خبرنگاران، جزئیات پیشرانه به کار گرفته شده را فاش نمی کند. خودروی هیبریدی، برنامه از پیش تعیین شده شرکت برای موتور و قوه محرکه این خودرو بود.

موتور جیپ Wagoneer LWB هیبریدی

موتور این خودرو می تواند 375 اسب بخار قدرت دارد و چهار سیلندر و توربو شارژ بوده و از دو موتور الکتریکی در این خودرو استفاده شده است. به جای استفاده از V6 از V8 ، 5.7 لیتری استفاده شده تا قدرت موتور افزایش یابد.

جیپ Wagoneer LWB هیبریدی عرضه در سه مدل پیشرانه 4WD, RWD, AWD
جیپ Wagoneer LWB هیبریدی عرضه در سه مدل پیشرانه 4WD, RWD, AWD

قیمت موتور جیپ Wagoner LWB هیبریدی

قیمت این اتومبیل دوست داشتنی، 1 میلیارد تومان است. خودرویی خانوادگی بوده که مناسب سفر بوده و خانواده می تواند با آن سفر لذت بخشی را تجربه کند. ردیف عقبی از سه صندلی تشکیل شده و پیشرانه 4WD بوده و گیربکس آن اتوماتیک بوده و مدل SUV بر زیبایی این خودرو می افزاید.

کابین خودرو به بهترین شکلی طراحی شده، صندلی ها چرمی و داشبورد چوبی و تهویه مطبوع ساده ترین طراحی هایی است که در داخل کابین به انجام رسیده و این خودرو بهترین عملکرد را دارد.

تصمیم شرکت به ساخت خودرویی SUV با سه صندلی

شاید شرکت جیپ در آینده خودرویی برقی به ظرفیت 8 نفر طراحی و تولید کند. نسل بعدی کامیون پیکاپ Ram 1500، با موتور V8، 5.7 لیتری تولید خواهد شد. این موتور می تواند 392 اسب بخار قدرت و 404 پوند فوت گشتاور را ایجاد  می کند و گیربکس آن هشت سرعته اتوماتیک بوده و راننده می تواند آن را به حالت دستی تغییر دهد.

این خودرو در سه مدل پیشرانه، 4WD, RWD, AWD عرضه می شود. سیستم پیشرانه ای که در شورولت تاهو و فورد اکسپدیشن عرضه می شود. وجود همین پیشرانه ها در خودروهایی رقیب باعث گران تر شدن آن ها نسبت به جیپ Wagoneer LWB هیبریدی شده ولی این خودرو حتی با وجود این سیستم نسبت به خودروهای رقیب ارزان است.