انجین خودروی آفرود فورد ماوریک

آفرود فورد ماوریک (Ford Maverick) کم مصرف بوده و می تواند 4000 پوند را یدک کند. خودروهای متوسط توانایی رقابت با این خودرو را ندارند. این خودرو به ECAPE، هوندا HG-V، تویوتا RAV4 شبیه است و سالیان سال است که این چنین خودروهایی را تولید می کنند. این خودرو نسبت به مدل های سدان برتری دارد. انجین این خودرو هیبریدی بوده و 191 اسب بخار قدرت دارد و حداقل قیمت آن 22000 هزار دلار است. اگرچه آمار و ارقام این خودرو محرمانه باقی مانده ولی مشخص شده که این خودرو به ازای 40 مایل در ساعت در شهر، سوخت مصرف می کند. به همین دلیل است که این خودرو نسبت به بسیاری از خودروهای دیگر بنزینی، کم مصرف است. می توان ادعا کرد که خودروی ماوریک، پیکاپ کوچکی است.

خودروی آفرود فورد ماوریک با قدرت یدک کشی 4000 پوند بار
خودروی آفرود فورد ماوریک با قدرت یدک کشی 4000 پوند بار

این خودرو از برخی جهات با خودروهای هیوندا سانتاکروز شباهت هایی دارد و نسبت به هوندا CIVIC کارآمدتر است ولی مانند شورولت کلرادو سر و صدای زیادی دارد.

آفرود فورد ماوریک، ارزشی فراتر از مبلغ پرداختی

برای خرید این خودروی زیبا و کارآمد، مبلغ کمی را خواهید پرداخت. در سه مدل عرضه می شود، قیمت مدل XL آن، 21490 دلار است. ارزان ترین خودروی ماوریک به چراغ های LED اتوماتیک و صفحه تاچ اسکرین 8 اینچی مجهز است که راننده می تواند اطلاعات مسیر را دریافت کند. کیلس، اینترنت وای فای نیز بر جذابیت این خودرو می افزاید. تمامی مدل های خودرو، چهار در هستند. ارزان ترین فورد کامیون با قوه محرکه محور عقب و مانند تویوتا تاکوما و بدون صندلی عقب بوده و به قیمت 25610 دلار عرضه می شود. این خودرو نسبت به فورد ESCAPE، 4640 دلار و هوندا GIVIC، 577 دلار ارزان تر است.

خودروی آفرود فورد ماوریک با 191 اسب بخار
خودروی آفرود فورد ماوریک با 191 اسب بخار

یدک کشی ظریف آفرود فورد ماوریک

امکانات این خودرو به کامیون 5G شبیه است. برخی مردم به این خودرو اعتماد می کنند، و احتمالا افراد کمی از این قابلیت خودرو استفاده می کنند. این خودرو با انجین توربو شارژ 250 اسب بخار می تواند 4000 پوند را یدک بکشد. این قدرت نسبت به فورد ESCAPE ، 500 برابر بیشتر است، و نسبت به خودروهای آفرود امروزی 1000 پوند کمتر است و به میزان یدک کشی هیوندا سانتاکروز شبیه بوده و از هوندا RIDGELINE بزرگتر است. این خودرو با انجین هیبریدی می تواند 2000 پوند و حتی لوازم جت اسکی را نیز یدک بکشد.

ظرفیت بار آفرود ماوریک

عرض قسمت بار تمامی خودروهای ماوریک 4.5 فوت بوده و می توان 1500 پوند را با این خودرو حمل کرد. می توان قسمت حمل بار را با متصل کردن بخش اضافی تا شش فوت هم گسترش داد.