خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 (Bentley Continental 2021فولکس واگن احساس خوب را در راننده و سرنشینان ایجاد می کند و باعث می شود که سفری بیاد ماندنی را تجربه کنند.

علامت اختصاری  GT همان گراند تورینگ است و کابین این خودرو بزرگ است و طراحی داخلی خودرو به نحوی است که سرنشینان تا پایان سفر می توانند سرگرم شوند.

فضای بار این خودروی زیاد است و برای کسانی که به بسته بندی سبک اعتقادی ندارند مناسب خواهد بود. خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن در دو مدل کوپه و کانورتیبل عرضه می شود.

سرعت و عملکرد بالایی دارد و این مورد در جاده های پر پیچ و خم مشخص شده و مبلغ خرید این خودروی زیبا، شش رقمی است.

خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 کوپه فولکس واگن، رانندگی لاکچری در جاده
خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 کوپه فولکس واگن، رانندگی لاکچری در جاده

موتور، انتقال قدرت و عملکرد خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن

در این خودرو از پیشرانه W8 , W12 نسل قبلی استفاده شده است. خودرو، عضلانی به نظر می رسد. موتور V8 کوپه 542 اسب بخار تولید می کند که می تواند در مدت 3.4 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت دست یابد.

شتاب و سیستم انتقال قدرت خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن

موتور W12، 626 اسب بخار تولید می کند که می تواند خودرو از جا کنده و به شتاب مورد نظر برساند و همین نوع موتور در مدل کوپه خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن در مدت 3.3 ثانیه، شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را ایجاد می کند و در مدل های سوپر اسپرت، 650 اسب بخار را بوجود می آورد.

گیربکس اتوماتیک هشت سرعته در هر موتور، رانندگی نرم و راحتی را نوید می دهد. مشتریان می توانند هر دو مدل خودروی کوپه یا کانورتیبل را با هر دو مدل انجین سفارش دهند.

سیستم چهار چرخ متحرک باعث می شود که خودرو بیشتر جلب توجه کند و بتواند در تمامی زمین ها به راحتی حرکت کند.

خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 SPEED فولکس واگن
خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 SPEED فولکس واگن

مصرف سوخت خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن

موتور توئین توربو موجب شده که خودرو بسیار کم مصرف باشد. خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن در هر 16 مایل در شهر و 20 مایل در بزرگراه سوخت مصرف کند.

طراحی داخل خودرو، راحتی و حمل بار خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن

اکثر رانندگان انتظار دارند که خودروی بنتلی کانتیننتال GT 2021 فولکس واگن، مجلل باشد.

صندلی های چرمی و روکش های چوبی ظریف، داخل خودرو را زیباتر و مجلل تر نشان می دهد. کنترلرهای پشت فرمان و تزئینات صندلی با نماد الماس، این خودرو را هر چه بیشتر مجلل و رویایی نشان می دهد.

توصیه می کنیم بزرگسالان از صندلی عقب خودرو استفاده نکنند. در بخش حمل بار می توان تنها پنج چمدان را جای داده و سفر یک هفته ای را تجربه کرد.