هوندا آکورا MDX (Honda Acura MDX) یکی از جدیدترین خودروهای شرکت ژاپنی آکورا است که هر ساله خودروهای خود را بروزرسانی کرده و اتومبیل های جدیدی را تولید می کند. در اتومبیل هوندا آکورا MDX نیز تغییراتی صورت گرفته و این تغییرات در فروش خودرو نقش بسزایی دارد.

هوندا آکورا MDX با قابلیت ABS در تمامی چرخ ها
هوندا آکورا MDX با قابلیت ABS در تمامی چرخ ها

اقتباس از هوندا TLX

هوندا آکورا MDX خودرویی جمع و جور بوده و در آن از ویژگی های هوندا TLX استفاده شده و در کابین و شیشه جلو خودرو نسبت به مدل قبلی تغییرات زیادی صورت گرفته است. موتور V6 این خودرو می تواند 290 اسب بخار را ایجاد کرده و 3.5 لیتر ظرفیت داشته و در نهایت به جعبه دنده اتوماتیک 10 سرعته متصل است. ویژگی چهار چرخ محرک از دیگر امکانات خودرو به شمار می رود. در مدل S هوندا آکورا موتور 3.5 لیتری توربو شارژ با 355 اسب بخار و ویژگی چهار چرخ محرک استفاده شده است.

تغییرات مدل 2022 آکورا MDX

مدل سال 2022 باز طراحی شده و مدل 2021 کنار گذاشته شده و در این مدل از ویژگی های ظاهری RDX و TLX استفاده شده که باعث جذابیت هرچه بیشتر خودرو می شود.

قیمت و شناخت دقیق خودرو هوندا آکورا MDX

رانندگی با مدل هوندا آکورا MDX لذت بخش است و زمان فروش آن ماه های آخر سال جاری میلادی پیش بینی شده و اگر دوست دارید که مدل آکورا MDX بهتری را خریداری کنید، در این صورت مدلی را خریداری کنید که در آن از تکنولوژی های جدیدی استفاده شدهکه در این صورت راننده و سرنشینان نیز بیشتر احساس راحتی خواهند کرد.

طراحی داخلی هوندا آکورا MDX

در مدل های پیشرفته روکش صندلی ها از چرم بوده و با نورپردازی قابل تنظیم داخل کابین و سیستم استریو با 12 بلندگو و سیستم ترمز اضطراری جلو و عقب و کاهنده سرعت موجب جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده است.

هوندا آکورا MDX با سیستم ترمز اضطراری جلو و عقب و کاهنده سرعت
هوندا آکورا MDX با سیستم ترمز اضطراری جلو و عقب و کاهنده سرعت

موتور، جعبه دنده و عملکرد هوندا آکورا MDX

در خودرو هوندا آکورا MDX از موتور 3.5 لیتری V6 با 290 اسب بخار استفاده شده و موتور به جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک متصل است. دیفرانسیل به جلو در این مدل حفظ شده و ویژگی چهار چرخ محرک به حرکت خودرو در مسیرهای سخت و دشوار کمک می کند. در مدل هوندا آکورا MDX از موتور هیبریدی نیز استفاده شده ولی تاکنون مدل هیبریدی این شرکت خودروسازی به بازار بین المللی عرضه نشده است.

میزان اسب بخار هوندا آکورا MDX تیپ S

در هوندا آکورا MDX تیپ S از موتور V6 3 لیتری با 355 اسب بخار استفاده شده و ویژگی چهار چرخ محرک نیز در این مدل رعایت شده است. هندلینگ این خودرو راحت بوده و عملکرد بسیار عالی دارد.