رولز رویس گوست (Rolls Royce Ghost) یکی از بهترین خودروهای لوکسی است که برای افراد ثروتمند ساخته شده است، این مدل با مدل BMW7 برابری می کند. ساختار خودرو با خودروهای رولز رویس فانتوم و کولینان SUV یکی است. درهای خودرو برقی بوده و فضای صندلی های جلو و عقب خودرو برای سرنشینان راحت است.

موتور، قوه محرکه و عملکرد

موتور این خودرو مانند مدل های قبلی ، یک موتور 3.6 لیتری V12، با 563 اسب بخار خودروی رولز رویس Cullinan SUV برابری می کند. گیربکس هشت سرعته و اتوماتیک بوده و پیشرانه چهار چرخ است. رولز رویس گوست در مدت 4.6 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت می رسد. عملکرد و کارایی این مدل خودرو نسبت به مدل های قبلی بهتر بوده و با پیشرانه چهار چرخ و سیستم فرمان باعث کنترل راحت خودرو خواهد شد. راننده از عملکرد خودرو رضایت کامل دارد. سیستم تعلیق تطبیقی بوده و دوربینی برای اسکن مسیر به راننده کمک می کند تا بتواند ناهمواری های آن را شناسایی کند.

رولز رویس گوست، زیبایی و قدرت
رولز رویس گوست، زیبایی و قدرت

قیمت و شناخت خودرو

رولز رویس گوست در نوع خود بهترین است و قیمت خودرو 7 میلیارد است و درصد کمی از مردم می توانند آن را خریداری کنند. راحتی و رفاه خودرو بسیار عالی و زیاد بوده و بسیاری از خریداران دوست دارند که این چنین خودرویی را خریداری کنند.

مصرف سوخت

رولز رویس گوست در هر 12 مایل در شهر و 19 مایل در بزرگراه سوخت مصرف می کند. برخی مهندسان حتی توانستند که میزان مصرف سوخت 75 مایل در بزرگراه را برای این خودرو به ثبت برسانند. این خودرو از هر جهت بی نظیر است و علی رغم اندازه بزرگ آن، مصرف سوخت بسیار پایینی دارد.

کابین، راحتی و صندوق رولز رویس گوست

داخل خودرو بسیار مجلل است، با بهترین مواد اولیه ساخته شده و مهمترین رقبای  رولز رویس گوست، بنتلی Flying Spur و مرسدس بنز میباخ S است که امکانات رفاهی آن ها با این خودرو برابری می کند. صندلی های تمام چرم خودرو یکی از نشانه های رفاه و راحتی این خودرو است. سیستم سرگرمی این خودرو بسیار عالی است و سرنشینان هنگام سفر می توانند از تماشای ویدیوهای خود لذت ببرند.

رولز رویس گوست، به قیمت 314400 دلار
رولز رویس گوست، به قیمت 314400 دلار

سرگرمی و اتصالات موبایل در رولز رویس گوست

اتصال WIFI و صفحه لمسی موجب شده که سرگرمی این خودرو نسبت به بقیه بهتر باشد. دو سیستم اتصال موبایل در این خودرو فراهم شده است. رادیو و 18 بلندگو موجب می شود که سیستم سرگرمی خودرو بسیار متفاوت باشد.