با اجاره خودرو مزدا 3 می توانید مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. خودروی مزدا در دو مدل عرضه شده و هر کدام از این مدل ها نسبت به هم تفاوت هایی دارند. در صورتی که برای مراسم عروسی مانع ویروس کرونا را نداشته باشید می توانید با اجاره مزدا 3 در این مراسم به عنوان ماشین عروس از آن استفاده کنید.

ویژگی های خودرو مزدا 3

یکی از خودروهایی خارجی که با اقلیم ایران سازگاری دارد، خودرو مزدا 3 بوده و به لحاظ طراحی خارجی بدنه و داخل کابین یکی از اتومبیل هایی است که می توانید برای کلیه امورات خود از آن استفاده کنید. این خودروی ژاپنی 145 اسب بخار قدرت داشته و موتور آن 4 سیلندر 16 سوپاپ بوده و حجم موتور آن، 2000 سی سی است.

میزان مصرف سوخت این خودرو در شهر، 8.4 لیتر و در بزرگراه، 6.4 لیتر است که کم مصرف بودن آن مشخص می شود. حداکثر ظرفیت باک بنزین، 55 لیتر و این خودرو با 210 کیلومتر در ساعت به حداکثر سرعت خود دست می یابد.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو مزدا 3

در این خودرو، امکانات رفاهی با استاندارد رفاهی بالایی به کار گرفته شده و می توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم گرمکن صندلی، مه شکن چراغ های جلو و عقب، کیلومتر شمار اسپرت، سیستم قفل دوبل، گرمکن آینه های برقی بغل، کیلس و استارتر، سانروف برقی سه وضعیته، سنسور نور، سنسور باران، چراغ های چرخشی جلو، شیشه شور چراغ های جلو، شیفتر پشت فرمان و سیستم کنترل لغزش خودرو در سراشیبی ها از امکانات رفاهی و ایمنی خودرو به شمار می رود.

اجاره خودرو مزدا 3 بدون راننده

مسئولیت خودرو در شرایط اجاره خودرو مزدا 3 در حالت بدون راننده، بر عهده شما است و لازم است که موارد مصرفی خودرو را با هزینه خود تامین کنید.

نمای عقب مزدا 3
نمای عقب مزدا 3

اجاره خودرو مزدا 3 با راننده

از آن جایی که اجاره خودرو مزدا 3 با راننده راحتی بیشتری برای شما به همراه دارد و کلیه مسئولیت های خودرو با راننده است، به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت در این مورد هزینه کنید.

شما در این شرایط می توانید از این خودرو برای مراسم تشریفات و امورات شخصی، استفاده کنید. این خودرو برای استقبال از مهمانان تجاری شرایط لازم را دارا بوده و راننده می تواند با این خودروی شیک از فرودگاه تا مقصد، مهمانان شما را همراهی کند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو مزدا 3

مدارک شناسایی هویت لازم بوده و در شرایط با راننده، چک یا سفته نیاز نیست ولی در شرایط بدون راننده، شرکت اجاره دهنده از مشتری چک و یا سفته دریافت می کند. البته شما شرایط اجاره ماشین را به صورت کامل میتوانید در صفحه ی اجاره خودرو در سایت بخوانید.