مدل های مختلف شورولت کوروت C8

طراحی شورولت کوروت (Chevrolet Corvette)، به دهه 1950 بر می گردد. خودرویی که عملکرد آن بالا است. در خودروی شورولت کوروت C8 از انجین V8 استفاده شده که 490 اسب بخار قدرت دارد و در پشت خودرو جایگذاری شده و قیمت آن به نحوی است که اکثر مردم توانایی خرید آن را دارند. عملکرد خودرو بالا است و از آن جایی که از تجهیزات کوروت Z51 استفاده شده موجب کنترل راحت خودرو خواهد شد. رانندگی نرم و راحت باعث محبوبیت هر چه بیشتر خودرو شده و از آن جایی که کابین خودرو راحت طراحی شده به همین دلیل می توان از این خودرو برای کارهای روزانه هم استفاده کرد.

شورولت کوروت C8
شورولت کوروت C8

سقف باز شونده شورولت کوروت C8

خودروی شورولت کوروت C8 در دو مدل کوپه و کانورتیبل عرضه شده است. سقف خودرو را می توان در روزهای آفتابی باز کرد و از هوای دلپذیر هنگام رانندگی لذت برد. فضای ذخیره سازی جلو و عقب خودرو موجب می شود تا بتوان با جا دادن چمدان ها در زمان مسافرت، از سفر کوتاه یک هفته ای هم لذت برد. ولی در کوروت C8 هاچ بک فضای ذخیره سازی خیلی کم است و مانند مدل کانورتیبل نیست.

شورولت کوروت C8 با قابلیت شناسایی نقاط کور
شورولت کوروت C8 با قابلیت شناسایی نقاط کور

تغییرات جدید شورولت کوروت C8

شورولت کوروت C8 متناسب با تغییرات فصلی طراحی شده و تغییرات بدنه محدود بوده و این خودروی رودستر سریع بوده و عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد. فقط 1000 نسخه از این خودرو طراحی و ساخته شده و قیمت خودرو در مدل 3LT، 6595 دلار است، رودستر کوروت C8 فوق سریع بوده و فراصوت است. بدنه خارجی آینه های بغل هم از فیبر کربن ساخته شده و حتی طراحی پشت خودرو، به سرعت هر چه بیشتر آن کمک می کند. ترکیب رنگ زرد بدنه و خاکستری تایرها، بر جذابیت خودرو افزوده است. از دیگر تغییرات می توان به شکافنده باد در عقب خودرو، عرضه خودرو در سه رنگ مختلف، پمپ جدید سوخت و انجین انژکتوری اشاره کرد.

خودرو در دو مدل کوپه و کانورتیبل عرضه شده و در مدل آخری، میتوان سقف را در هوای مطلوب و آفتابی باز کرده و در آب و هوای بارانی، آن را بست. این ویژگی به جذابیت هر چه بیشتر خودرو کمک می کند. نسخه شورولت کوروت C8 2LT با ویژگی های دوست داشتنی مانند صفحه نمایشگر برای سرنشینان، پد شارژ وایرلس گوشی موبایل، صندلی های گرم شونده و تهویه شونده، فرمان گرم شونده، 14 بلندگوی استریو، شناسایی نقاط کور رانندگی، عرضه شده که برای خرید آن لازم است که مبلغ بیشتری پرداخت شود. عملکرد خودروی کوروت Z51 سریع بوده و به همین دلیل در بین مدل های عرضه شده شرکت شورولت، به عنوان بهترین خودرو به لحاظ عملکرد رتبه بندی شده است.