مرسدس بنز میباخ S (Mercedes Benz Maybach S)، یک خودروی فوق لوکس است. این اتومبیل رقیب بنتلی Flying Spur و رولز رویس Ghost به شمار می رود.

ویژگی های لوکس این خودرو به قدری زیاد است که نمی توان آن ها را یکجا برشمرد. موتور توربو شارژ این عروس زیبای آلمانی را به حرکت در می آورد.

مرسدس بنز میباخ S با 30 بلندگو
مرسدس بنز میباخ S با 30 بلندگو

موتور V8 , V12 با پیشرانه تمام چرخ در تمامی کلاس S به کار برده شده است.

بدنه کشیده این مدل آن را زیباتر نشان می دهد. سرنشینان عقب می توانند پاهای خود را دراز کرده و در صفحه نمایشگر، سرگرمی های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

صندلی های گرم شونده یکی از ویژگی های دوست داشتنی این خودروی زیبای آلمانی است. اگرچه رقبای این مدل خودرو نیز سعی می کنند که توجه مشتریان خود را جلب کنند ولی مرسدس بنز میباخ S به قدری جذاب است که توجه سایر رانندگان را جلب می کند.

تمامی ویژگی های مرسدس بنز میباخ کلاس S

موتور V12 در مرسدس بنز S680 4MATIC بر قدرت فنی مرسدس بنز میباخ افزوده است. 612 اسب بخار قدرت این موتور به شمار می رود و در مدت 4.4 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت دست می یابد.

مرسدس بنز میباخ S، زیبا و موقر
مرسدس بنز میباخ S، زیبا و موقر

قیمت و انتخاب

حداقل قیمت این مرسدس بنز می باخ 185000 دلار است و در مقایسه با مدل مرسدس بنز  میباخ GLS 600 SUV راحت تر می توان آن را خریداری کرد.

در این سدان زیبا و لوکس موتور V8 با 496 اسب بخار و با باتری 48 ولت به کار گرفته شده است.

بسته شدن آرام و نرم درها، سیستم تعلیق و سیستم صوتی با 30 بلندگو، و نصب دو صفحه نمایشی 11.6 اینچی برای سرنشینان عقب بر جذابیت مرسدسمیباخ کلاس S می افزاید.