مرسدس بنز یکی از لوکس ساز ترین خودروسازهای جهان به شمار می رود که همواره در زمینه عرضه خودروهای جدید و بروز تخصص داشته و هر ساله بازارهای جهانی چشم انتظار رونمایی از محصولات شاخص آن هستند.

مرسدس بنز کلاس E 2021
مرسدس بنز کلاس E 2021

اخیر این خودروساز بزرگ آلمانی از مرسدس بنز کلاس E 2021 به انگلیسی (Mercedes Benz E 2021) فیس لیفت با چهره‌ای جدید رونمایی کرده است. البته پیش از این قرار بود از این محصول در نمایشگاه ژنو رونمایی کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تصمیم بر این شد تا از این محصول به صورت آنلاین رونمایی شود که بالاخره این رونمایی آنلاین انجام انجام شد.

مرسدس بنز از لحاظ طراحی بیشترین تغییرات را در قسمت جلویی این محصول انجام داده است.

مرسدس بنز کلاس E 2021
مرسدس بنز کلاس E 2021

در این خودرو جلو پنجره تغییر یافته و از پره های عمودی برای برجسته تر نمودن آن استفاده شده است.

همچنین چراغ های ال ای دی جلو این خودرو نیز باریک تر شده اند. در داخل کابین این مرسدس بنز نیز از یک صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی و یک کیلومتر شمار دیجیتال فوق العاده شیک استفاده کرده است.

مرسدس بنز این خودرو را با موتورهای متعددی تولید کرده که قدرت آنها بین 255 تا 315 اسب بخار متغیر است. همچنین این خودروساز امکان سفارش نسخه هیبریدی را نیز برای علاقه مندان فراهم کرده است.

انتظار می رود کمپانی مرسدس بنز این خودروی بروز را تا اواخر سال میلادی روانه بازار کند و به همین دلیل تاکنون اطلاع دقیقی از قیمت آن وجود ندارد.

مرسدس بنز یکی از معتبرترین خودروسازهای جهان است که سواری با محصولات لوکس آن آرزوی هر خودرو سواری به شمار می رود.

متاسفانه به دلیل تعرفه های اعمال شده تنها گروه های محدودی در ایران امکان خرید خودروهای متعدد مرسدس بنز را دارند.