مروری بر استون مارتین والهالا 2024

خودروی استون مارتین والهالا 2024 (Aston Martin Valhalla 2024) به موتور هیبریدی فراری SF90 مجهز شده و بدنه از فیبر کربن ساخته شده و طراحی جلو پنجره ماشین نیز عالی طراحی شده و درهای با طراحی زاویه دار خودرو را عالی و جذاب نشان می دهد. دو موتور توربو شارژ مرسدس بنز V8 و یک موتور هیبریدی، 937 اسب بخار قدرت تولید می کند. حداکثر سرعت آن 217 مایل بر ساعت و شتاب آن 62 مایل در ساعت در 2.5 ثانیه بوده و خودرو با موتور الکتریکی تا مسافت کوتاهی را طی کند.

تغییرات استون مارتین والهالا 2024

از مدیر عامل قبلی بخش مرسدس بنز AMG، توبیاس مور که مدیریت کارخانه خودروسازی استون مارتین را بر عهده می گیرد تا تولید این خودرو تغییرات زیادی صورت گرفته است. البته قیمت مرسدس بنز AMG نسبت به استون مارتین خیلی بالا است و احتمال دارد که این مدل برای سال 2024 آماده شود.

موتور، گیربکس و عملکرد استون مارتین والهالا

در استون مارتین والهالا 2024 از موتور هیبریدی استفاده شده و دو موتور توربو شارژ مرسدس بنز V8 قلب تپنده این خودرو است و قدرت موتور از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های عقب منتقل می شود. چرخ های جلو قدرت حرکتی خود را از موتور الکتریکی دریافت می کنند. گیربکس کمکی الکتریکی به دنده عقب برقی و دیفرانسیل عقب الکترونیکی، مجهز است. بدنه فیبر کربن باعث کاهش وزن خودروی استون مارتین والهالا 2024 می شود. همچنین دارای دمپرهای تطبیقی و فنرهای دو مرحله ای که می توان آنها را برای حالت پیست مسابقه تنظیم کرد. علاوه بر این ترمزهای کربن سرامیکی به عنوان قابلیت استاندارد در خودروی استون مارتین والهالا 2024 کار گذاشته شده است.

استون مارتین
استون مارتین

دستگاه های صوتی و تصویری استون مارتین والهالا

صفحه نمایشی مخصوص راننده، لمسی بوده و سیستم صوتی و تصویری از رابط کاربری پشتیبانی می کند. نرم افزارهای Apple CarPlay و Android Auto در بخش صوتی و تصویری نصب شده تا راننده و سرنشینان بتوانند با موبایل های خود، فایل های صوتی و تصویری را مبادله کرده و از سرگرمی های داخل خودرو لذت ببرند. سیستم ناوبری و صوتی قدرتمندی در خودروی استون مارتین والهالا 2024 کار گذاشته شده است.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده استون مارتین والهالا 2024

ویژگی کمک راننده در این خودرو به کار گرفته شده که در کمتر خودرویی دیده می شود. راننده در عین این که از آینه های جانبی استفاده می کند می تواند با دوربین عقب، حرکت خودرو را کنترل کند.