مروری بر هوندا سیویک Type R مدل 2022

هوندا سیویک Type R مدل 2022 (Honda Civic Type R 2022) تهاجمی به نظر نمی رسد. ولی شما می توانید رانندگی هیجان انگیزی را تجربه کنید. البته مشتریان انتظار دارند که خودرویی با عملکرد بالا عرضه شود ولی عرضه خودرو با موتور چهار سیلندر توربو شارژ بر قدرت اتومبیل افزوده است. عرضه هوندا سیویک Type R با گیربکس دستی باعث خوشحالی عده ای از ماشین دوستان این مدل ماشین خواهد شد. رانندگی که نمی توانند از سه پدال استفاده کنند، می توانند از خودروی گیربکس اتوماتیک دو کلاچه استفاده کنند.

هوندا سیویک Type R مدل 2022 با عرضه محدود فیس لیفت
هوندا سیویک Type R مدل 2022 با عرضه محدود فیس لیفت

تغییرات هوندا سیویک Type R

نمونه اولیه هوندا سیویک Type R مدل 2022 باعث تحریک خریداران و مشتریان این برند شده است. این مدل نسبت به مدل CTR بهتر بوده و از موتور قوی تری در هوندا سیویک Type R مدل 2022 استفاده شده است. چرخ ها و لاستیک ها، تهاجمی به نظر نمی رسند.

شناخت خودروی  هوندا سیویک Type R مدل 2022

شرکت هوندا هنوز قیمت هوندا سیویک Type R اعلام نکرده ولی پیش شده که حداقل قیمت آن 40000 دلار باشد. این مدل تا سال 2022 عرضه نخواهد شد.

موتور، گیربکس و عملکرد هوندا سیویک Type R

در هوندا سیویک Type R از موتور 2 لیتری 4 چهار سیلندری استفاده شده و که 396 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور این موتور است. شرکت هوندا اعلام کرده که هوندا سیویک Type R با گیربکس دستی عرضه شده و البته هوندا سیویک Type R با گیربکس اتوماتیک با هیوندای ولوستر N برابری کند.

شاسی این خودرو عالی بوده و براساس طرح های تکاملی مدل های قبلی تولید شده و در هوندا سیویک Type R مدل 2022 از سیستم تعلیق محور جلو استفاده شده و به فرمان پذیری عالی خودرو کمک می کند. ظاهر هوندا سیویک Type R شاید خوشایند نباشد. ویژگی هایی مانند اسپویلر عقب و طراحی آیرودینامیکی و رینگ های 20 اینچ با قابلیت چسبندگی به جاده را نباید در این خودرو نادیده گرفت.

مصرف سوخت هوندا سیویک Type R

میزان مصرف سوخت هوندا سیویک Type R مدل 2022 از طرف شرکت اعلام نشده، میزان مصرف این خودرو در بزرگراه یک لیتر به ازای هر 75 مایل است.

طراحی داخلی، راحتی کابین و فضای حمل بار هوندا سیویک Type R مدل 2022

اگرچه طراحی داخلی هوندا سیویک Type R مینیمالیستی بوده ولی طراحی بدنه تهاجمی به نظر می رسد. بدنه از فیبر کربن ساخته شده و روکش صندلی ها از چرم است و نمایشگرهای دیجیتالی، کنترل دمای کابین و یک سطل بزرگ داخل خودرو و نگهدارنده دو عدد لیوانی از امکانات داخل کابین این خودرو به شمار می رود.