اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی امام خمینی

بعد از تاسیس فرودگاه بین المللی امام خمینی، ترددهای مسافران افزایش یافته و به همین دلیل اکثر هتل های سه تا پنج ستاره با راه اندازی پیکاپ، مسافران را از فرودگاه به هتل جابجا می کنند. حال اگر می خواهید  که تجربه متفاوت و منحصر به فردی را داشته باشید و یا با خودروی متفاوتی به فرودگاه امام بروید در این صورت با رنت خودرو تماس بگیرید. شرکت رنت خودرو، خودروهای درجه یکی را فراهم آورده که شما می توانید اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفر لذت بخشی را تجربه کنید. هزینه اجاره در رنت خودرو نسبت به کشورهای همسایه ترکیه و امارات بسیار کمتر است.

 

اجاره خودرو در فرودگاه 

 

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی امام

گواهینامه رانندگی، اولین شرط مورد نیاز برای اجاره خودرو به شمار می رود. مدارک دیگری مانند کارت ملی، شناسنامه، چک بانکی به مبلغ بیست درصد از مبلغ خرید، و سند ملکی، را به رنت خودرو تحویل دهند. متناسب با وضعیت هر شخصی، مدارکی درخواست می شود.

 

 

اجاره خودرو برای تشریفات

شرکت رنت خودرو برای مراسم تشریفات، خودروهای درجه یکی را آماده کرده و اجاره می دهد که برای استقبال از مهمانان خارجی بسیار عالی هستند. شما می توانید هر یک از خودروهای دلخواه خود را متناسب با تعداد مهمانان اجاره کنید. شرکت های دولتی هم می توانند متناسب با وضعیت خود، از خودروهایی شیک و درجه یک از مهمانان سیاسی خود استقبال کنند.

 

 

مزایای اجاره خودرو در در فرودگاه بین المللی امام

اجاره از رنت خودرو به طور یقین مزایای بسیار زیادی دارد که می توان به سلامت جسمی در دوران کرونا، صرفه جویی در وقت و هزینه، جابجایی راحت از فرودگاه به هتل اشاره کرد.

 

 

اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده

گواهینامه ملی یا بین المللی برای اجاره خودرو در فرودگاه امام با مدت اعتبار سه ماهه لازم و ضروری است. شما می توانید هر نوع خودرویی را با توجه به بودجه خود اجاره کنید. می توانید متناسب با شرایط خود اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده را انتخاب کنید که هرکدام مزایای به خصوصی دارند. در اجاره خودرو با راننده ، برقراری ارتباط با مهمان راحت تر است. راننده در واقع همان مترجم همزمان شرکت است که برای این کار استخدام شده است.

 

 

نحوه پیکاپ مسافر از فروگاه امام با خودروی اجاره ای

برای پیکاپ مسافر، اسم روی بردی نوشته شده و مسافر به محض دیدن اسم خود می تواند با راننده ارتباط برقرار کند. شما یا یکی از نزدیکان می تواند به همراه با راننده به فرودگاه امام رفته و مسافر را پیکاپ کند.

در صورتی که تعداد مهمانان خارجی خیلی زیاد باشد می توانید از خودروهای شاسی بلند یا ون استفاده کنید که امکانات رفاهی خیلی زیادی در آن ها استفاده شده تا مسافران از هر جهت تا زمان رسیدن به مقصد از هر جهت راحت باشند.

 

 

مدت زمان اجاره خودرو در فرودگاه امام

محدودیتی در مدت زمان اجاره خودرو وجود ندارد و شما می توانید متناسب با شرایط خود خودروی مورد علاقه خود را اجاره کنید. می توانید از خودروهای مرسدس بنز و بی ام دبلیو، یا ماشین های شاسی بلند استفاده کنید و اکثر مهمانان خارجی هم دوست دارند که با این نوع خودروها از فرودگاه به هتل جابجا شوند. می توانید متناسب با شرایط خود، یکی از خودروهای را انتخاب کرده و مبلغی را پیش پرداخت کنید.

 

 

اجاره خودرو برای جابجایی مهمانان خارجی به فرودگاه

رعایت ادب و احترام برای مهمانان خارجی یکی از موارد ضروری است. متاسفانه بسیاری از ایرانیان ساده ترین ادب یعنی سلام و خداحافظی کردن را بجای نمی آورند و به خصوص در مکالمات تلفنی این امر بسیار زیاد  دیده می شود، توجه کنید که خارجی ها به کوچک ترین بی احترامی ها حساس هستند و به همین دلیل شما می توانید با اجاره خودروی شیک و با کلاس، احترام و ادب خود را به آن ها نشان دهید.

 

 

مهمانان خارجی که در اکثر مواقع تجار و مهمانان سیاسی هستند، دوست دارند که با ماشین شیک و  باکلاسی از آن ها استقبال شود. انومبیل های رنت خودرو از هر جهت بی نظیر و شیک بوده و می توانید برای پیکاپ مسافر از فرودگاه امام از آن ها استفاده کنید.

 

 

امنیت بالای اتومبیل های رنت خودرو

تمامی خودروهای این شرکت در عین راحتی، از امنیت بالایی برخوردار هستند و می توانید با این خودروها مهمانان خود را با رفاه بیشتری که در داخل خودرو فراهم آمده جابجا کنید. امکانات ایمنی خودروهای این شرکت بالا است. می توانید برای اجاره خودرو از کاتالوگ و مشخصات و ویژگی های خودروها در هر مقاله درج شده استفاده کنید تا در نهایت اتومبیلی که مدنظر شما است را کرایه کنید.

 

 

 اجاره خودرو و عدم نگرانی نسبت به کرایه

زمانی که خودرویی را اجاره می کنید در این صورت برای جابجایی به قسمت های مختلف شهر که می تواند محل برگزاری کنفرانس، هتل، یا هر محل دیگری باشد نگرانی نخواهید داشت. هر محلی که مهمان شما قرار است جابجا شود را از قبل می دانید و نسبت به آن برنامه ریزی کرده اید و بدین ترتیب با خودروی اجاره ای می توانید راحت تر تمامی کارهای لازم را انجام دهید. قیمت مناسب رنت خودرو موجب شده که اکثر شرکت ها که مهمان خارجی دارند از خودروهای این شرکت جهت استفاده کنند.