مرسدس بنز GLS (Mercedes Benz GLS)، مجلل و زیبا است. صندلی های عقب سه تایی بوده و همه اعضای خانواده می توانند با آن سفر راحتی را تجربه کنند. رانندگی با این خودرو راحت بوده و سرنشینان در زمان سفر، راحتی را تجربه خواهند کرد. این خودرو در دو مدل شش سیلندری توربو شارژ با 362 اسب بخار یا خودروی با موتور V8 توئین توربو با 483 اسب بخار عرضه شده است. در هر دو خودرو، یک موتور الکتریکی هم کار گذاشته شده است. دو خودرو لینکلن Navigator و رنجروور در زمینه مصرف سوخت با این خودرو رقابت می کنند. پیشرانه چهار چرخ بوده و سیستم تعلیق نیز بادی است. بخاطر ارتفاع مرسدس بنز GLS یکی از خودروهای شاسی بلند تلقی می شود.

مرسدس بنز GLS با 483 اسب بخار
مرسدس بنز GLS با 483 اسب بخار

شناخت خودرو و قیمت مرسدس بنز GLS

شرکت دایملر در این خودرو تغییرات زیادی اعمال نکرده است. سیستم تهویه متغیر، صندلی های تهویه کننده و رینگ های آلومینیومی از دیگر زیبایی های این خودرو به شمار می رود. هشدار برخورد به افراد و اشیا از عقب خودرو ، یکی از امکانات جدید خودرو که همان دوربین عقب است که اکثر رانندگان به مزایای آن واقف هستند.

موتور توربو شارژ خودرو مرسدس بنز GLS انرژی بسیار زیادی را ایجاد می کند. امکانات رفاهی و سرگرمی خودرو به واقع شگفت انگیز است و در مقایسه با سایر مدل های هم سطح خود، خودروی مجللی محسوب می شود. صندلی ها از چرم دوخته شده و خیلی از امکانات رفاهی باعث شده تا بسیاری از خریداران از این خودرو استقبال کنند.

موتور، قوه محرکه و عملکرد مرسدس بنز GLS

 مرسدس بنز GLS در دو مدل GLS45O شش سیلندری و مدل بعدی GLS 580 هشت سیلندری است. موتور GLS 540 توربو شارژ بوده و 362 اسب بخار قدرت دارد. در حالی که موتور GLS 580 قدرتمندتر است و موتور V8 توربو شارژ 4 لیتری 483 اسب بخار قدرت دارد. این مدل به سرعت شتاب می گیرد و هنگام رد کردن پستی و بلندی، چندان اسپرت و خشن به نظر نمی رسد. دوربین جلوی خودرو به راننده کمک می کند تا بتواند ناهمواری ها را بررسی کرده و حرکت کند. تنظیمات استاندارد در این خودرو، عملکرد عالی دارند.

مرسدس بنز GLS کم مصرف
مرسدس بنز GLS کم مصرف

مصرف سوخت مرسدس بنز GLS

مصرف سوخت خودرو مرسدس بنز GLS علی رغم اندازه بزرگ آن بسیار پایین است و به همین دلیل شما می توانید در زمان سفر، سوخت کمتری را مصرف کنید. خودروهایی مانند BMW X7 و آئودی در زمینه کاهش مصرف سوخت با این خودرو رقابت می کنند. مصرف سوخت BMW X7 با این خودرو یکی است و در زمره شاسی بلندهایی است که شما می توانید به دلیل کاهش مصرف سوخت آن را خریداری کنید.