فورد موستانگ 2021 (Ford Mustang) 2021، خودروی کانورتیبل است و موتور V8 در آن کار گذاشته شده و عملکرد موتور کاملا مدرنیته بوده و به همین دلیل می تواند رقبای خود مثل شورلت کامارو Chevy و دوج چلنجر را پشت سر بگذارد.

فورد موستانگ شلبی 2021
فورد موستانگ شلبی 2021

تغییرات جدید در فورد موستانگ 2021

ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی و روشنایی اتوماتیک چراغ های جلو استاندارد هستند. بدنه از فیبر کربن ساخته شده و خودرو براساس 1960 طراحی شده و بزرگی خود را با این روش مخفی می ماند.

ورودی هوا مشبک بوده و چراغ LED باریک بوده و تزئینات فورد موستانگ به صورت استاندارد در آن استفاده شده است. مدل های GT  و GT500 با تغییرات جدیدی طراحی شده است.

عملکرد فورد موستانگ کاملا موتور توربو – 4 با 310 اسب بخار  با دور موتور 60 دور در دقیقه، و با شتاب 6 ثانیه و 6 سرعته دستی ماشین عالی بوده ولی خودرو 10 سرعته دنده اتوماتیک نسبت به این خودرو سریع تر است.

مدل های GT با موتور V8 عضلانی به نظر می رسد و 480 اسب بخار در مدل Mach 1، و قدرت 760 اسب بخار در مدل Shelby GT500 شگفت انگیز به نظر می رسد.

تنها در مدت 3.3 ثانیه دور موتور به 60 دور در دقیقه می رسد. چرخ ها و تایرها کوچک بوده و در کل ماشین اسپرت به نظر می رسد. کمک فنرها سفت و سخت و دیفرانسیل عملکرد محدودی دارد و لاستیک ها کمی عجیب و غریب به نظر می رسد.

فورد موستانگ SUV الکتریکی
فورد موستانگ SUV الکتریکی

راحتی کابین فورد موستانگ 2021

صندلی های عقب کاملا راحت بوده و به لحاظ مصرف سوخت بنزین مقرون به صرفه است. مدل اسپارتا فورد موستانگ به لحاظ استفاده از سوخت بنزین مقرون به صرفه است.

دو بزرگسال می توانند از صندلی های عقب استفاده کنند و در مدل های استاندارد، صندلی ها به صورت دستی تنظیم می شوند.

روکش پارچه ای صندلی ها موجب شده که فضای داخل کابین زیباتر به نظر برسد. لاستیک ها 17 اینچی بوده و از صفحه نمایش 4.2 اینچی می توانید برای سرگرمی خود استفاده کنید.

در برخی مدل ها، صندلی های جلو خوش فرم و زیبا است و صندلی های خودرو برند RICAROS  است که زیبا و خوش فرم است. فضای صندوق عقب در مدل کوپه، 13.5 فوت مکعب است که چندان هم کم نیست.

طراحی بدنه

خودرویی منحصر به فرد است که سایر شرکت های خودروسازی لازم است که طراحی بدنه خودرو از این شرکت بیاموزند. بدنه خودرو زیبایی آن را بیشتر مشخص می کند.