مروری بر مزدا MX-30 مدل 2022

مزدا MX-30 مدل 2022 (Mazda MX-30 crossover car model 2022) از موتور برقی استفاده می کند و کراس اووری است که به اندازه CX-30 ویژگی های مزدا را ارائه می دهد. کابین شیک و بدنه خارجی نیز منحصر به فرد طراحی شده و فرمان پذیری خودرو نیز عالی است. از آن جایی که موتور الکتریکی است به همین دلیل خودرو در سریع ترین زمان ممکن به شتاب مورد نظر دست می یابد.

ظاهر جدید مزدا MX-30 مدل 2022

مزدا MX-30 مدل 2022 با ظاهری متفاوت نسبت به CX-30 طراحی شده و جلو پنجره مشبک و منحصر به فرد طراحی شده و درهای عقب در این خودرو کنار گذاشته و به همین دلیل گاهی اوقات خودرویی کوچک به نظر می رسد. سرنشینان می توانند به راحتی به فضای عقبی جابجا شوند. داخل کابین منحصر به فرد طراحی شده و برای سرنشینان جذاب بوده و به همین دلیل می توان گفت که شرکت خودروسازی در طراحی داخلی و خارجی سنگ تمام گذاشته تا بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد.

سقف مونروف کابین مزدا MX-30 مدل 2022 را می پوشاند و فرمان چرمی و ویژگی گرمایشی و خروجی های شارژ به نوعی داخل کابین را جذاب کرده است. نرم افزارهای Apple CarPlay و Android Auto به اتصال گوشی های سرنشینان کمک می کند. طراحی داخلی کابین عالی بوده و سرنشینان از هر جهت در عین راحت بودن از فضای داخلی کابین لذت خواهند برد.

فضای کافی برای صندلی های عقبی مشخص نشده و حتی افراد بزرگسال نیز می توانند به راحتی به خودرو سوار شده یا از آن پیاده شوند. فضای صندلی های عقب تنگ بوده و بیشترین فضا برای راننده و سرنشین جلو مشخص شده است.

مزدا
مزدا

هندلینگ راحت مزدا MX-30 مدل 2022

رانندگی با این خودرو کاملا راحت و آسان است و راننده می تواند این خودرو را در هر مسیری به راحتی کنترل کند. با کمک G-Vectoring Control Plus راننده می تواند وزن خودرو را کنترل کند. ترمز و حرکت با این مزدا MX-30 مدل 2022 کاملا راحت بوده و فرمان پذیری نیز راحت بوده و راننده می تواند خودرو را در تمامی مسیرهای پر و پیچ و خم هدایت کند. در زمان شارژ موتور، خودرو می تواند تا 420 مایل را بپیماید. موتور می تواند 143 اسب بخار قدرت و 200 پوند فوت گشتاور را ایجاد کند.

از آن جایی که موتور مزدا MX-30 مدل 2022 الکتریکی است به همین دلیل خریدار ماشین، هزینه ای بابت خرید بنزین نخواهد داشت و موتور الکتریکی می تواند سرعت مورد نیاز خودرو را تامین کند.