اتومبیل مرسدس بنز S (Mercedes Benz S) یکی از دوست داشتنی خودروهایی است که اکثر مردم دوست دارند که حداقل یکبار آن را در بزرگراه رسالت رانندگی کنند. این کلاس مرسدس بنز گل سرسبد شرکت خودروسازی دایملر است. با کمی دقت متوجه می شوید که هر مدل نسبت به مدل قبلی زیباتر و با کلاس تر طراحی و تولید می شود. کابین و امکانات مرسدس بنز S عالی بوده و راننده و سرنشینان حین رانندگی و سفر در جاده از راحتی داخل کابین لذت خواهند برد. نمایشگرها سه بعدی بوده و پنل نمایشگر OLED و فرمان پذیری چرخ های عقب، حرکت خودرو را راحت تر می کند. سیستم تعلیق بادی اتومبیل بنز S باعث حرکت راحت تر خودرو در مسیرهای مارپیچی می شود. موتور توربو شارژ و قوه محرکه چهار چرخ موجب خواهد شد تا بتوانید سریع تر به جلسات کاری خود برسید. امکانات رفاهی داخل کابین اتومبیل بنز S موجب شده که این خودرو دوست داشتنی و جذاب باشد.

اتومبیل مرسدس بنز S، با پیشرانه 4WD
اتومبیل مرسدس بنز S، با پیشرانه 4WD

شناخت اتومبیل مرسدس بنز S

نسل جدید مرسدس بنز S در سال 2021، جذاب تر و با امکانات رفاهی بیشتری عرضه شده و مدل های AMG و میباخ با قابلیت های بیشتری عرضه شده است. مدیر تولید شرکت دایملر اعلام کرده که مدل کانورتیبل و کوپه S کابریولت تولید نخواهد شد.

قیمت اتومبیل مرسدس بنز S

قیمت مرسدس بنز S 2021 براساس امکانات آن مشخص شده و برای خرید این خودروی دوست داشتنی لازم است که مبلغ 2 میلیارد تومان را پرداخت کنید. موتور آن V6 بوده و قدرت آن 496 اسب بخار دارد.

اتومبیل مرسدس بنز S با باتری 48 ولت
اتومبیل مرسدس بنز S با باتری 48 ولت

موتور، قوه محرکه و عملکرد

موتور مرسدس بنز S500، توربو 3 لیتری با 429 اسب بخار بوده و در حالی که این مشخصات در مرسدس بنز S580، V8 4 لیتری است. در هر دو مدل مرسدس بنز، باتری 48 ولت به کار گرفته شده است. گیربکس اتوماتیک و 9 سرعته بوده و پیشرانه چهار چرخ محرک باعث می شود تا راننده بتواند خودرو را در همین زمین ها  به راحتی کنترل کند. علاوه بر این بنز S با موتور الکتریکی عرضه شده که می تواند تا 60 مایل مسافت را بپیماید. موتور مرسدس بنز S560  کوپه و کانورتیبل توربو توئین V8 4 لیتری است. آخرین مدل مرسدس بنز شتاب لازم را دارد و سرنشینان حین حرکت اتومبیل راحت خواهند بود. سیستم تعلیق خودرو، بادی است. پنل کنترل E-Active موجب سردرگمی راننده خواهد شد. بنا به گفته شرکت دایملر این ویژگی تا سال آینده از خودرو حذف خواهد شد. قابلیت پیشرانه چهار چرخ موجب کنترل راحت خودرو در فضاهای تنگ می شود.