فراری پرو سانگیو (Ferrari PUROSANGUE)، خودروی شاسی بلند که به تازگی عرضه شده و عملکرد بالایی دارد. شرکت در مورد تولید این خودرو، قبلا اطلاع رسانی نکرده بود، حداقل قیمت این خودرو، 350 هزار دلار است. موفقیت های این شرکت مانند پورشه و لامبورگینی در طول تاریخ مشخص است.

فراری پرو سانگیو با پیشرانه 4wd
فراری پرو سانگیو با پیشرانه 4WD

شناخت و قیمت خودروی فراری پرو سانگیو

این مدل خودرو، جدیدترین محصول شرکت بوده که قبلا در مورد آن اخباری منتشر نشده بود، شرکت هنوز جزئیات این خودرو را منتشر نکرده است.

موتور، قوه محرکه و عملکرد پرو سانگیو

فراری پرو سانگیو در دو مدل با موتورهای V8 و V12 عرضه شده که رقم قدرت اسب بخار را به حداکثر می رساند. پیشرانه آن 4WD بوده از باتری نیز استفاده شده و 950 اسب بخار قدرت خودرو بوده و موتور فراری تولیدی سال 2014، V12 بود. مهم ترین رقبای این خودرو، بنتلی بنتایگا با 626 اسب بخار، لامبورگینی اوروس با 641 اسب بخار و استون مارتین که موتور آن V8 با 542 اسب بخار بوده و بخش Mercedes Benz AMG در قدرت بخشی این خودرو نقش موثری داشته است.

مصرف سوخت فراری پرو سانگیو

اگرچه موتور و پیشرانه این خودرو، هیبریدی بوده، ولی مصرف سوخت بسیار کم است. ترکیب موتورهای احتراقی و الکتریکی باعث شتاب هر چه بیشتر این خودرو می شود و در عین حال در مصرف سوخت در حد قابل توجهی صرفه جویی می کند. میزان مصرف سوخت خودروهای رقیب با پرو سانگیوبرابری می کند.

کابین، راحتی و صندوق حمل بار فراری پرو سانگیو

شرکت هنوز جزئیاتی از این خودرو را منتشر نکرده ولی پیش بینی می شود که خودرویی با امکانات و رفاهی و راحتی مدنظر مشتریان باشد. صندلی ها از چرم دوخته شده و بدنه نیز از فیبر کربن ساخته شده و این اتومبیل برای سال 2022 آماده می شود.

فراری پرو سانگیو با دو موتور احتراقی و الکتریکی
فراری پرو سانگیو با دو موتور احتراقی و الکتریکی

سرگرمی و فناوری اطلاع رسانی فراری پرو سانگیو

سرگرمی و فناوری های اطلاع رسانی این خودرو نسبت به فراری روما متفاوت است. راننده می تواند با صفحه نمایشگر، اطلاعات مسیر را دریافت کند و صفحه نمایشی 70 اینچ نیز برای سرگرمی سرنشینان خودرو مشخص شده است. سیستم پرو سانگیو نسبت به سایر مدل های خودرو، متفاوت بوده و بهرحال این مدل، اولین خودروی SUV است که برای فروش آماده می شود.

ایمنی اتومبیل فراری پرو سانگیو

مشخصات ایمنی حرکت خودرو هنوز مشخص نشده ولی در هر حال پیش بینی می شود که ایمنی خودرو یکی از اصول طراحی خودرو بوده و امنیت راننده و سرنشینان مدنظر گرفته شده است.

  • ترمز اضطراری خودکار
  • قابلیت تشخیص عابر پیاده
  • هشدار خروج از خط مسیر بزرگراه
  • نگهدارنده خودرو در مسیر
  • سرعت کروز تطبیقی