خودروهای مرسدس بنز (Mercedes Benz) در تمامی مدل ها محصولاتی شیک و لوکس هستند.

مرسدس بنز به عنوان یکی از معدودترین شرکت های خودروسازی جهان به شمار می رود که همواره با محدود نگه داشتن خط تولید خود علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، لوکس بودن برند خود را حفظ کرده است.

مرسدس بنز به عنوان یک برند بزرگ جهانی همواره از بالاترین استانداردها و همچنین بهترین آپشن های روز در محصولات خود استفاده می کند و همین مسئله باعث شده که همواره بازار داغی برای فروش و اجاره خودروهای مرسدس بنز وجود داشته باشد.

مرسدس بنز نسل جدید
مرسدس بنز نسل جدید

خودروهای مرسدس بنز نسل جدید قرار است همواره بر اساس یک سری استانداردها و آپشن های عمومی تولید می شوند.

استاندارد ها و آپشن های مرسدس بنز

  • بهره گیری از سیستم کنترل علائم حیاتی: Fit and Healthy سیستم علائم حیاتی مرسدس بنز است که سنسورهای کنترل آن بر روی غربیلک های فرمان تعبیه شده و به صورت منظم علائم حیاتی راننده را چک کرده و در صورت بروز مشکل، مانع از ایجاد خطرات احتمالی می شود.
  • سیستم Magic Ride Control: این سیستم با استفاده از سنسورهای خود چندین متر جلوتر از خودرو را بررسی کرده و وجود ناهمواری ها را به سیستم تعلیق اعلام می کند، در نتیجه این کار کمترین احساس ناشی از دست اندازها به داخل کابین منتقل می شود.
  • سیستم دستیار راننده: این سیستم کمک می کند تا در شرایط آب و هوایی نامناسب مثل لغزندگی و یا طوفان کنترل خودرو بهتر انجام گیرد. این سیستم عمدتا برای خودروهای سایز بزرگ کاربرد دارد.
  • استفاده از صندلی های multi-contour: خودروهای مرسدس بنز نسل جدید به دلیل داشتن صندلی های مولتی کنترل از نقاط برجسته و گودی های پشت کمر پشتیبانی کرده و نقش یک ماساژور را در خودرو ایفا می کنند.