بی ام دبلیو X7 (BMW X7)، به قدری معروف است که لازم نیست این اتومبیل را بیشتر توضیح داده و معرفی کرد. ردیف عقب، سه صندلی بوده و موتور 355 اسب بخار قدرت دارد و شکل موتور V8 بوده که میزان قدرت اسب بخار از 523 تا 612 متغیر است. مدل Alpina XB7 نسبت به مدل های پایه گران تر بوده و برای کسانی مناسب است که دوست دارند خودرویی با امکانات بیشتر داشته باشند. در این خودرو، امکانات لوکس زیاد بوده و داخل کابین در مقایسه با نمای خارجی کوچک تر به نظر می رسد. عملکرد صندلی های عقب کند است. این مدل بی ام دبلیو نسبت به سایر مدل های SUV  رتبه بهتری دارد.

بی ام دبلیو  X7 با سقف سانروف پانوراما
بی ام دبلیو X7 با سقف سانروف پانوراما

شناخت خودرو بی ام دبلیو X7

موتور V8 خودروی بی ام دبلیو  X7 شاسی بلند، 456 اسب بخار قدرت که در آن از موتور خودروی M50i استفاده شده و قدرت موتور Alpina XB7، 612 اسب بخار بوده و با این مقایسه می توانید قدرتی که برای این اتومبیل مدنظر گرفته شده را متوجه شوید و در خودروی xDrive50i باتری 48 ولت استفاده شده و استفاده از این امکان باعث صرفه جویی در مصرف سوخت بنزین می شود و بدین ترتیب خودرو می تواند هم در شهر و بزرگراه به ازای هر مایل، بنزین کمتری را مصرف کند. در این خودرو قابلیت اتصال گوشی با سیستم Android اضافه شده و دیفرانسیل عقب نیز باعث قدرتمندی هر چه بیشتر خودرو بی ام دبلیو X7 می شود.

شناخت خودرو و قیمت خودرو بی ام دبلیو X7

قدرت موتور xDrive50i، توربو شارژ و V8 بوده و پیشرانه شش سیلندری که به آرامی و نرمی حرکت کمک می کند. سقف خودرو سانروف پانوراما بوده و صندلی های قابل تنظیم و دارای حافظه، گرم شونده و در عقب هم برقی است. روکش چرمی خودرو باعث زیباتر به نظر رسیدن داخل کابین شده و صفحات نمایشگر برای سرنشینان عقب، کنترل دستی، درهای بسته شونده نرم، سایبان کناری پنجره، و سیستم صوتی Harman Kardon، از دیگر امکانات خودرو بی ام دبلیو  X7 به شمار می رود.

چرخش بدنه در گردش به چپ یا راست خودرو

هنگام چرخش خودرو علاوه بر چرخ ها، بدنه خودرو نیز گردش می کند تا خودرو بتواند از مسیرهای تنگ عبور کند و بدین ترتیب خودرو می تواند در سرعت های زیاد یا کم نیز گردش داشته باشد. امکان کنترل پویای خودرو، از دیگر امکانات داخل خودرو به شمار می رود. سیستم کنترل فرمان و تعلیق خودرو از دیگر امکاناتی است که باعث جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده است.

بی ام دبلیو  X7 کم مصرف
بی ام دبلیو X7 کم مصرف

موتور، قوه محرکه و عملکرد خودرو بی ام دبلیو X7

در موتور X7، موتور توربو شارژ با 335 اسب بخار استفاده شده ولی موتور M50i، توربو شارژ V8 4.4 لیتری که 523 اسب بخار قدرت دارد. موتور Alpina XB7، V8 بوده و 612 اسب بخار قدرت داشته و گیربکس آن اتوماتیک و پیشرانه نیز 4WD است. گشتاور خودروهای V8 بسیار زیاد بوده و جذاب تر به نظر می رسد. سرعت کروز تطبیقی از دیگر امکانات خودرو به شمار می رود. رینگ های 21 اینچی، خودرو را زیباتر نشان می دهد. برای استفاده از این اتومبیل لازم است 1 میلیارد تومان پرداخت کنید.