شرکت فورد، این بار دست به ابتکار جدیدی زده است. خودروی تمام الکترونیکی لینکلن Mark E محصول جدیدی است و اگرچه برنامه ریزی شده بود که با خودروی الکتریکی RIVIAN عرضه شود. پیشرانه و شاسی این خودرو کاملا متفاوت است. خودرویی کاملا لوکس و تجملاتی است. شرکت فورد در این خودرو ویژگی های جدیدی را به کار برده است. در زمان عرضه خودروهای سایر رقبا نیز این مدل خودرو هم عرضه خواهد شد.

خودروی لینکلن Mark E 2022 فورد، با قابلیت تشخیص عابر پیاده
خودروی لینکلن Mark E 2022 فورد، با قابلیت تشخیص عابر پیاده

انجین، انتقال قدرت و عملکرد خودروی لینکلن Mark E 2022

موتور الکتریکی موجب ممتاز بودن آن نسبت به مدل های قبلی می شود. موتور الکتریکی دوتایی این خودروی فورد با 75 تا 98 کیلو وات ساعت، و 459 اسب بخار و پیشرانه چهار چرخ که موجب می شود تا خودروی ممتازی به نظر برسد. این مدل خودرو می تواند با دیفرانسیل عقب یا تحرک برای چهار چرخ، محصول کاملا جدیدی باشد. این خودروی کراس اور کاملا برقی است و در زمان فروش آن، کلیه مشخصات خودرو مشخص خواهد شد.

خودروی لینکلن Mark E 2022 فورد با پنل تمام اتوماتیک راننده
خودروی لینکلن Mark E 2022 فورد با پنل تمام اتوماتیک راننده

دامنه، شارژ و عمر باتری خودروی لینکلن Mark E 2022 فورد

این خودرو با هر شارژ می تواند تا 400 مایل در ساعت حرکت کند. شرکت چنین پیش بینی کرده که می توان این خودرو را با جریان برق مستقیم هم شارژ کرد.

طراحی داخلی، راحتی و ظرفیت بار لینکلن Mark E 2022

طراحی داخلی این خودرو خود پیشرفت و تحول بزرگی است. صندلی های لینکلن Mark E 2022 را می توان در 30 وضعیت تنظیم کرد. صندلی راننده و سرنشین جلو، ماساژ دهنده هستند. صندلی های چرمی بوده و با یک دکمه ای می توان وضعیت آن ها را تنظیم کرد.

سرگرمی داخل خودرو لینکلن Mark E 2022 فورد

سرگرمی های زیادی در این خودرو لحاظ شده است. صفحات نمایشگر 8 و 10 اینچی و سیستم عامل های Android Auto و Apple car play کمک می کند تا گوشی راننده و سرنشینان به سیستم الکترونیکی خودرو متصل شده است. سیستم ناوبری خودرو نیز الکتریکی بوده و سیستم صوتی نیز ممتاز و عالی است.

ویژگی های ایمنی خودروی لینکلن Mark E 2022 فورد

ویژگی های ایمنی خودرو منحصر به فرد است و به کمک این ویژگی ها می توان سفر ایمنی را تجربه کرد. این ویژگی از بروز تصادفات جلوگیری کرده و در کل رانندگی منحصر به فردی را ارائه می دهد.

  • ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر پیاده
  • هشدار خروج از خط با کمک نگهدارنده خودرو در مسیر
  • کنترل کروز تطبیقی و رانندگی نیمه مستقل