پیکاپ مرسدس بنز کلاس 2018 X (Mercedes Benz Class X) خودرویی پیکاپ لوکس آلمانی بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. این خودرو برای گردش در طبیعت و سفر بین شهری یکی از بهترین اتومبیل هایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X – 2018 راحت تر از نیسان Navara
خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X – 2018 راحت تر از نیسان Navara

خودروی الگویی مرسدس بنز کلاس X

این خودرو براساس پلت فرم Navara NP300 نیسان طراحی شده و می تواند 1088 کیلوگرم بار را حمل کرده و در ضمن 3492 کیلوگرم را یدک بکشد و به همین دلیل است که از پیکاپ هوندا RIDGELINE قدرتمندتر  بوده و در ضمن هم اندازه خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X طراحی و تولید شده است.

موتور خودروی مرسدس بنز کلاس X، دیزلی V6 با قدرت 160 تا 190 اسب بخار بوده که در ضمن بنزین نیز مصرف می کند.

سیستم تمام چرخ محرک یکی از مشخصات بارز این خودرو بوده و در سه مدل Pure ، Progressive و Power تولید شده است.

خودروی مرسدس بنز کلاس X – 2018 را می توانید در جاده های اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی، استرالیا و کانادا ببینید.

قیمت این خودرو 1 میلیارد و 50 میلیون تومان است و ارزش خرید را دارد. هندلینگ خودرو بالا بوده و راننده می تواند خودرو را به راحتی در مسیرهای دشوار و باریک کنترل کند.

این خودرو در عین این که راحت بوده، میزان قدرت اسب بخار آن نیز بالا است. خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X – 2018 در همه کشورها به جز آمریکا عرضه خواهد شد.

خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X 2018 عریض تر و بلندتر

این خودرو نسبت به نیسان عریض تر به نظر می رسد، بخاطر این که شرکت دایملر، بدنه و فاصله بین محورها را 2.8 اینچ عریض تر کرده است.

اگرچه شرایط طراحی و عرضه خودرو یکسان است، ولی مقایسه دو پیکاپ مرسدس بنز و نیسان درست نیست. هندسه درها، لولا و قفل یکی بوده ولی پنل های خودروها نسبت به هم متفاوت است.

جلوی بدنه خودرو عالی به نظر می رسد و به اتومبیل های شاسی بلند مرسدس بنز شبیه است. قسمت عقب خودرو با چراغ های باریک بیشتر نشانگر یک خودروی مفهومی است. به خصوص زمانی که چراغ های عقب و جلوی خودرو LED باشد، مفهومی بودن خودرو بیشتر احساس می شود.

خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X – 2018 عریض تر از نیسان Navara
خودروی پیکاپ مرسدس بنز کلاس X – 2018 عریض تر از نیسان Navara

کابین خودروی مرسدس بنز کلاس X – 2018

کابین این خودرو در مقایسه با نیسان Navara بزرگتر است و صندلی عقب نیز راحت بوده و در این مورد باز هم به خودروی نیسان Navara شبیه است. کابین عقب با دقت هرچه تمام به کابین جلو متصل شده و البته بزرگسالان قد بلند به سختی می توانند از کابین عقب استفاده کنند و آلمانی، المان های عایق صوتی را در ساختار کابین عقب اضافه کرده اند که این مورد را نمی توان در نیسان Navara شاهد بود.