خودروی بیوک Encore با وجود این که جمع و جور است ولی نسبت به خیلی از خودروها قوی تر و سریع تر است. هوندا CR-V با این خودرو رقابت می کند. در هر حال، خودروی بیوک Encore می تواند نسبت به سایر خودروها بهتر ظاهر شود.

بیوک Encore برتر از هوندا CR-7

آپشن های زیادی مانند کیسه هوا، جلوگیری از سرقت خودرو، هشدار سرقت خودرو موجب می شود که خودروی بیوک Encore نسبت به هونداCR-V جالب تر و ایمن تر باشد. حتی در زمان سرقت نیز این خودرو ایمن است. خودروی بیوک Encore حتی زمان حرکت در بزرگراه یا شهر، سوخت کمتری را مصرف می کند. طراحی داخلی کابین بیوک Encore نسبت به هوندا CR-7 مزایای زیادی دارد و راننده و سرنشینان در این خودرو می توانند از سفر خود لذت ببرند.

بیوک Encore قوی تر از هوندا CR7
بیوک Encore قوی تر از هوندا CR7

مشخصات فنی بیوک Encore و هوندا CR-7

موتور این خودروی زیبا 138 اسب بخار قدرت دارد و 1.4 لیتری بوده و 4 سیلندری و بنزین سوز است. در هر 28 مایل، سوخت را مصرف می کند. پیشرانه محور جلو است. خودرویی شش سرعته و دنده اتوماتیک و دو کلاچه است. انجین این موتور، توربوشارژ بوده و می تواند در 138 دور موتور آن، 138 اسب بخار قدرت آن است.

در مقابل هوندا اگرچه قوی طراحی شده و ولی هرگز نمی تواند مانند بیوک Encore  هنگام رانندگی قوی ظاهر شود. برای رانندگی در سطح شهر چندان ایده آل نیست. شما با بیوک Encore  می توانید در داخل شهر و بزرگراه رانندگی عالی را تجربه کنید.

هوندا CR7 ضعیف تر از بیوک ENCORE
هوندا CR7 ضعیف تر از بیوک ENCORE

جمع و جور و قدرتمند

بیوک Encore  اگرچه ظاهر جمع و جوری دارد ولی قدرتمند است. می توانید راحت تر پارک کنید. هوندا CR-7 نسبت به خودروی آمریکایی بلندتر است ولی با این وجود برای پارک کردن خودرو به فضای بسیار بیشتری نیاز دارید.

فناوری بیوک ENCORE

از آخرین فناوری های در این خودرو استفاده شده که مدل های فورد نسبت به این مدل ساده تر است. موتور آرام کار می کند و صدای موتور در داخل کابین شنیده نمی شود. در هوندا  CR-7 از فناوری های کمتری استفاده شده است. فناوری های داخل کابین بیوک موجب شده که راننده بتواند راحت تر مسیر سفر را پیدا کرده و حرکت کند.

ایمنی بیوک ENCORE

ایمنی این خودرو به قدری زیاد است که میزان تصادف با این خودرو به حداقل می رسد. بیوک می تواند نقاط کور را شناسایی کند. به محض تغییر مسیر، خودرو به سایر رانندگان کناری، هشدارهای لازم را ارسال می کند تا شما رانندگی ایمنی را در بزرگراه تجربه کنید.

مشخصات فنی هوندا در مقایسه با بیوک ضعیف تر است و به همین دلیل رانندگان نسبت به این خودرو علاقه ای از خود نشان نمی دهند.