شورولت TAHOE (Chevrolet Tahoe) جدیدترین خودروی SUV آمریکایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این خودرو به قدری زیبا است که هر کسی دوست دارد که حتی 1 کیلومتر با آن رانندگی کند.

شورولت TAHOE
شورولت TAHOE

مشخصات فنی شورولت TAHOE

انجین آن 8 لیتری و انژکتوری بوده و به شکل V8 و بنزینی است. دیفرانسیل در محور عقب کار گذاشته شده و حداکثر قدرت آن 355 اسب بخار با 5600 دور در دقیقه، و حداکثر گشتاور آن 383 با 4100 دور در دقیقه دور موتور است. موتور سیستم سرمایشی ندارد و حتی با روغن هم خنک نمی شود.

موتور می تواند با کمترین اعداد و ارقام هم قدرت بسیار بیشتری را تولید کند.

این خودرو نسبت به مدل های مشابه خود مزایای بسیار زیادی دارد و به همین دلیل می تواند در زمین های ناهموار هم به حرکت خود ادامه دهد.

حرکت چهار چرخ موجب می شود که موانع زمین های ناهموار هرگز مانع جدی برای آن مدنظر گرفته نشود.

با وجود شتاب کافی، به محض این که راننده پای خود را روی پدال ترمز فشار می دهد، خودرو متوقف می شود. رینگ های پر زرق و برق و 22 اینچی، یکی از جذابیت های این خودرو است که در خیلی از اوقات توجه مردم را جلب می کند.

قوه محرکه شورولت TAHOE

جعبه دنده اتوماتیک رانندگی این خودرو زیبا و قدرتمند را جذاب تر کرده است. این خودرو 10 سرعته است و شما می توانید در بزرگراه های امارات متحده عربی با این خودرو بتازید. کلاچ خودرو استاندارد بوده و اصلا با اشکال خاصی طراحی نشده است.

باک بنزین خودرو شورولت TAHOE

باک بنزین خودرو، 24 لیتری است و هیچ مخزن اضافی برای آن مدنظر گرفته نشده است. سیستم سوخت رسانی این خودرو به نحوی برنامه ریزی شده که علی رغم بزرگی ماشین کاملا مقرون به صرفه است.

با هر استارت و توقف خودرو، هدف اصلی صرفه جویی در مصرف سوخت است که این هدف به بهترین شکل ممکن به انجام می رسد.

پنل های اتوماتیک کابین خودروی شورولت TAHOE
پنل های اتوماتیک کابین خودروی شورولت TAHOE

طراحی خارجی خودرو شورولت TAHOE

فاصله محور عقب و جلوی خودرو، 120.9 اینچ است. طول خودرو، 210.7 اینچ و ارتفاع 75.8 اینچ است و با کمی دقت به این اعداد متوجه بزرگی خودرو خواهید شد. سیستم تعلیق و میراگرها تطبیقی است.

طراحی داخلی خودرو شورولت TAHOE

شورولت TAHOE، خودروی هشت سرنشینه است. کارخانه در جهت حفظ رفاه و امنیت سرنشینان خودرو، امکانات رفاهی عالی را برای آن مدنظر گرفته تا سرنشینان و راننده بتوانند از یک سفر به یاد ماندنی لذت ببرند. صندلی های برقی و حتی صندلی های سه ردیف آخر تاشو هستند.

سقف پانورامای سانروف یکی از زیبایی های خودرو است. تجهیزات یدک کشی نیز بروز شده است.

در ردیف آخر، 10 اینچ بیشتر مدنظر گرفته شده و صندلی های ردیف دوم را می توان به سمت جلو یا عقب جابجا کرد. بزرگسالان می توانند به راحتی در صندلی های ردیف دوم و سوم بنشینند و راحتی آن ها از هر جهت تضمین شده است.