فراری SF 90 STRADALE (Ferrari SF 90 STRADALE) ، با موتور توربو شارژ و 3 موتور الکتریکی، چنان سریع است که سریع ترین موتور سیکلت نیز نمی تواند آن را پشت سر بگذارد. 989 اسب بخار قدرت این خودروی رویایی را به نمایش می گذارد. در مدت 2.5 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت دست می یابد.

سریع ترین اتومبیل در ایتالیا، فراری SF 90 STRADALE

211 مایل در ساعت حداکثر سرعت آن است اگرچه خودروهای لامبورگینی با سرعت 350 مایل بر ساعت از این خودرو پیشی می گیرند. خودرو به قدری سریع است که ماشین های کوچک بدنه ژاپنی هرگز نمی تواند مانند این خودرو سریع عمل کنند.

بدنه فیبر کربن فراری SF 90 STRADALE و طراحی داخلی خودرو

ترکیب انجین های الکتریکی و احتراقی، موجب می شود که خودرو به سریع ترین شتاب ممکن دست یابد. بدنه خودرو از آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده و به همین دلیل می تواند به دلیل سبکی به سریع ترین شتاب خود دست یابد. شاسی نیز از این مواد ساخته شده است.

فراری SF 90 STRADALE هشت سرعته اتوماتیک
فراری SF 90 STRADALE هشت سرعته اتوماتیک

اتومبیلی با دو موتور

یک اسپویلر در عقب خودرو کار گذاشته شده تا بتواند تونل باد را شکافته و به جلو برود. سیستم تعلیق خودرو در بهترین وضع ممکن قرار دارد و خودرو با هر با شارژ می تواند 120 کیلومتر را طی کند. گشتاور این خودرو 780 در 7500 دور در دقیقه دور موتور است.

استفاده از دو موتور در این خودرو باعث برتری این خودرو نسبت به سایر مدل های قبلی شده است. خودروی فراری SF 90 STRADALE یکی از بهترین های ایتالیا است و صندلی ها نیز از بهترین چرم ساخته شده و به همین دلیل راننده و سرنشینان در داخل کابین نیز احساس راحتی خواهند کرد.

فراری SF 90 STRADALE با صندلی های چرمی
فراری SF 90 STRADALE با صندلی های چرمی

موتور، قوه محرکه و عملکرد فراری SF 90 STRADALE

سه موتور خودروی رویایی فراری SF 90 STRADALE باعث ایجاد شتاب بسیار زیادی در این خودروی مافوق ایتالیایی می شود و به همین دلیل است که پیشرانه این خودرو نسبت به سایر مدل های قبلی خودرو، متفاوت است. انتقال قدرت چهار  چرخ محرک موجب می شود که بتواند در تمام زمین های ناهموار نیز حرکت کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک برتری دیگر این خودرو است که در مدل های قبلی در اکثر موارد از گیربکس شش سرعته استفاده شده است. کنترل ماشین در هر شرایط آب و هوایی نیز آسان است. امکانات پنل راننده موجب می شود که راننده بتواند با این خودرو تمامی مسیرهای ناهموار و شنی را نیز رانندگی کند.

راحتی داخل خودرو

صندلی چرمی فراری SF 90 STRADALE و ساخت داشبورد با بهترین مواد موجب شده که این خودرو راحت تر به نظر برسد. راحتی داخل خودرو به گونه ای است که سرنشینان هنگام سفر، راحتی را احساس خواهند کرد.