مروری بر فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021

فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021 (Ford Mustang Mach-E GT 2021) ماشین تمام الکتریکی بوده و 350 اسب بخار قدرت دارد و عملکرد آن بسیار عالی است و شما زمانی که با این خودرو رانندگی می کنید به قدری راحت خواهید بود که اصلا نیازی نخواهد بود که خودروی خود را تعویض کنید.

موتور، گیربکس و عملکرد فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021

قدرت فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021 به قدری زیاد است که سیستم چهار چرخ محرک در آن نصب شده و میزان قدرت اسب بخار این خودرو می تواند تا 480 اسب بخار افزایش یابد. گشتاور آن 600 پوند فوت بوده و می تواند در مدت 3.8 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت دست یابد که نسبت به مدل های غیر GT برتر بوده و نسبت به مدلی با 526 اسب بخار سریع تر است. شتاب و گشتاور باعث افزایش قیمت خودرو شده و خریداران و مشتریان لازم است که برای خودروهایی با شتاب و گشتاور بالا مبلغ بالاتری را پرداخت کنند.

در این مدل باتری 88 کیلو وات کار گذاشته شده که در مدل های غیر GT نصب باتری اختیاری است و خودرو با باتری شارژ می تواند تا 270 مایل مسافت را بپیماید و باتری 70 کیلو وات ساعت یکی از ویژگی های استاندارد این خودرو محسوب می شود.

چرخ ها و قدرت حرکتی فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021

چرخ های فورد موستانگ Mach-E GT، 2021، 20 اینچی بوده و به همین دلیل خودرو می تواند در کمترین زمان ممکن به شتاب مورد نظر خود دست یابد. در مدل پرفورمنس چرخ ها، دمپرها و سیستم تعلیقی در بهترین شرایط نصب شده و عملکرد این خودرو نسبت به مدل استاندارد GT بالا بوده و زیبایی و جذابیت خودرو نیز بسیار بیشتر است.

شتاب فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021 بالا است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن مسافت بسیار زیادی را بپیمایید. چسبندگی لاستیک ها به جاده موجب شده که امکان واژگونی خودرو در سرعت های بالا کاهش یابد. در کل این خودرو بسیار چالاک است.

فورد موستانگ
فورد موستانگ

امکانات داخل کابین و سرگرمی های فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021

در داخل کابین فورد موستانگ Mach-E GT، مدل 2021 امکانات زیادی به کار گرفته شده و یک صفحه نمایش 15.5 اینچی سمبل سیستم صوتی و تصویری این خودرو به شمار می رود. رانندگی با این خودرو نرم و راحت بوده و اصلا نیازی به تغییر ویژگی های فرمان نیست. رانندگی با این خودرو راحت بوده و شما می توانید با گشتاور 600 پوند فوت به حداکثر سرعت خود دست یافته و سریع تر به مقصد برسید.