خودروی مازراتی MC 20 (Maserati MC20) فیات کرایسلر که در سال 2021 عرضه شد، خودرویی کاملا متفاوت است. موتور آن V6 با 630 اسب بخار که خودروی کاملا الکتریکی است. خودرویی دو نفره کوپه یا کانورتیبل است که زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می کند. شرکت دالار که زیر سازه آلومینیومی را از فیبر کربن درست کرده که سیستم تعلیق و انتقال قدرت در این بخش واقع شده است. این نوع سازه باعث کاهش وزن خودرو می شود. کاهش وزن در عملکرد خودرو نقش بسزایی دارد. اولین نمونه خودرو در شهر مودنا ایتالیا به نمایش گذاشته شد.

انجین، انتقال قدرت و عملکرد مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر

قدرت 630 اسب بخار شاخصه خودروی مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر الکتریکی است. انجین، Nettuno نامیده می شود. سیستم احتراق دو قلو از خودروهای مسابقه ای فرمول 1 گرفته شده است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به حرکت راحت خودرو کمک می کند. در کمتر از سه ثانیه می تواند به شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت دست یابد و حداکثر سرعت آن 200 مایل در ساعت است.

مازراتی MC20 2021 فیات کرایسلر مجهز به آینه دیجیتال
مازراتی MC20 2021 فیات کرایسلر مجهز به آینه دیجیتال

مدل انجین الکتریکی مازراتی MC 20 2021

شرکت مازراتی اعلام کرده که علاوه بر مدل بنزینی، مدل الکتریکی انجین نیز به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات انجین مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر یا میزان مصرف برق باتری خودرو محرمانه نگه داشته شده ولی انتظار می رود که نسبت به فرو نشاندن شور و اتشیاق مشتاقان این خودرو این اطلاعات هر چه زودتر منتشر شود. انجین توربو توئین شارژ خودرو به سرعت هر چه بیشتر آن کمک می کند. در هر دو مدل سیستم تعلیق مستقل و چهار حالت رانندگی مشخص شده است. رانندگی در شرایط مرطوب و بارانی یکی از این حالات است.

مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر در دو مدل انجین بنزینی و الکتریکی
مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر در دو مدل انجین بنزینی و الکتریکی

میزان مصرف سوخت مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر

مصرف سوخت خودروهای اسپرت چندان زیاد نیست. مرسدس بنز AMG GT در هر 22 مایل در بزرگراه، سوخت مصرف می کند. شرکت مارزاتی که یکی از بخش های فیات کرایسلر است در مورد میزان مصرف سوخت این خودروی دوست داشتنی در بزرگراه سکوت را انتخاب کرده و اطلاعات آن فقط در بخش داخلی شرکت قابل استفاده است. خودروی مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر، تا 235 مایل در ساعت می تواند مسافت را بپیماید.

طراحی داخلی، راحت و بخش حمل بار مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر

خودروی دو نفره مازراتی MC 20 2021 فیات کرایسلر که درهای آن در حالت پروانه ای  باز می شود. طراحی داخلی خودرو، مینیمالیستی و جدید است. از مواد اولیه گران قیمتی در طراحی و ساخت کابین خودرو استفاده شده است. صندلی های چرمی به رنگ آبی تیره و داشبورد و کنسول فیبر کربن داخل خودرو را رویایی کرده است. آینه دید عقب دیجیتالی است و به کمک دوربین دید عقب می تواند بازخورد با کیفیتی را به آینه های جلو داده تا راننده بتواند به راحتی به طرف عقب حرکت کند.