ماشین فورد سری اف 150 (Ford F150) یکی از زیباترین خودروهایی است که تا به حال تولید شده است.

تمام برجستگی های جاده را می تواند به راحتی عبور کند. موتور و تجهیزات فنی این خودرو به گونه ای شکل گرفته که می تواند از هر گونه ناهمواری عبور کند.

لاستیک های 37 اینچی، بزرگ و عظمت آن را چندین برابر کرده است.ماشین فورد 150 بیش از سه دهه در آمریکا یکی از پرفروش ترین خودروها به شمار می رفت.

فورد سری F150
فورد سری F150

فورد سری 150 F، طراحی جدید

این ماشین کاملا جدید ساخته شده به گونه ای بتواند در عین زیبایی، از کلیه ناهمواری های جاده نیز عبور کند. بدنه ماشین از آلیاژ ساخته شده و کلیه آزمایشات سخت را پشت سر گذاشته است و به همین دلیل است که شما می توانید با این ماشین از جاده های ناهموار به راحتی عبور کنید.

مدل  TT می توانست یک تن محموله را با خود حمل کند. این سری مدل می تواند یک ماشین کاملا لوکس کاری برای شما باشد.

قدرت کششی ماشین فورد 150

طراحی موتور و بدنه ماشین فورد به گونه ای است که می تواند بار اضافه ای را به راحتی حمل کرده و حتی ون های حمل اسب یا مسافری را روی سطح جاده به راحتی بکشد. از مواد اولیه در ساخت ماشین استفاده شده که موجب شده تا در عین مقاومت بالا، سرعت زیاد را نیز داشته باشد. به اندازه 37 کیلوگرم، از وزن آن کاسته شده تا سرعت بالایی را داشته باشد. حمل بارهای سنگین در دماهای بالای 50 درجه سانتیگراد و زیر 20 درجه از جمله مهمترین آزمایشات سختی بوده که این نوع مدل فورد توانسته به راحتی آن ها را پشت سر بگذارد.  

فورد سری F150 قدرتی
فورد سری F150 قدرتی

ماشین فورد سری 150 مناسب برای کارهای سخت

صنعت معدن و ساخت و ساز در همه جای دنیا یکی از دشوارترین کارهایی است که برخی از مردم در این حوزه مشغول به کار هستند و صندوق بار فورد به گونه ای ساخته شده که بتواند سنگ های معدنی و مصالح ساختمانی را به راحتی حمل کند. قدرت این سری ماشین فورد به گونه ای است که توانسته 412 کیلومتر را در مسابقات آفرود Baja 2000 را به راحتی پشت سر بگذارد.

طراحی زیبای فضای داخل کابین

فضای داخلی کاملا مدرن ساخته شده و شرکت، انجام کار حین مسافرت را نیز مدنظر داشته است. شما با صفحه نمایش 12 اینچی می توانید مسیر جاده را به راحتی اسکن کرده و بهترین را انتخاب کنید.

مرور فورد اف 150

ماشین فورد سری 150 ، یکی از جدیدترین تولیدات شرکت فورد است که برخلاف مدل های قبلی سبک و مقاوم ساخته شده تا بتوان از آن در کارهای سخت و دشوار استفاده کرد.

طراحی داخلی آن به گونه ای است که در واقع شما یک دفتر کار لوکس متحرک دارید که می توانید حین مسافرت، امورات شرکت خود را نیز انجام دهید.