هوندا CR7 و جیپ چروکی آپشن های عالی دارند. رانندگان از عملکرد هر دو خودرو راضی هستند. هوندا CR7 یک خودروی خانوادگی است و رانندگی این خودرو بسیار لذت بخش خواهد بود.

طراحی داخلی هوندا و جیپ

در هر دو خودرو ویژگی های منحصر به فردی مانند شیشه برقی، قفل در، کنترل های روی فرمان، پریزهای برق در جلو، یخ زدایی شیشه عقب از مهم ترین برتری های این خودروها محسوب می شود. خودرو هوندا CR7  مانند جیپ چروکی، 5 نفره است. فضای بار بیشتری دارد. صندلی های عقب CR7 تاشو بوده و بنابراین میزان ذخیره بار در این خودرو، 75.8 فوت مکعب خواهد بود که در مقایسه با فضای بار جیپ چروکی به اندازه 54.9 فوت مکعب بیشتر است.

تجهیزات استاندارد هوندا CR7

  • کنترل آب و هوا
  • دوربین عقب چند زاویه ای
  • پخش کننده MP3
  • استریو ضد سرقت

مقایسه ایمنی هوندا و جیپ

اگرچه فناوری هایی در هوندا CR7 به کار گرفته شده ولی در مقایسه با جیپ چروکی این فناوری ها بسیار کمتر است.

طراحی بی نظیر داخلی و خارجی هوندا CR7 نسبت به جیپ چروکی
طراحی بی نظیر داخلی و خارجی هوندا CR7 نسبت به جیپ چروکی

ویژگی های ایمنی هوندا CR7

  • هشدار برخورد به موانع جلویی
  • هشدار خروج از خط
  • سیستم ترمز کاهش برخورد
  • سیستم کاهش انحراف جاده

قیمت خرید CR7 با این ویژگی ها نسبت به جیپ ارزان تر است و شما در واقع این امتیازات را رایگان بدست می آورید. حتی می توان ادعا کرد که این امتیازات و ویژگی ها، به صورت استاندارد در خودرو کار گذاشته شده است.

قیمت پایین هوندا CR7 نسبت به جیپ چروکی
قیمت پایین هوندا CR7 نسبت به جیپ چروکی

امتیاز کم مصرف بودن هوندا CR7 نسبت به جیپ چروکی

در زمان مقایسه متوجه می شویم که CR7 نسبت به جیپ چروکی کم مصرف تر است و حتی این امتیاز را نسبت به تویوتا RAV4 و مزدا CX5، و سوبارو اوت بک نیز حفظ کرده است.

امتیازات جیپ چروکی

سفر به جاده با این خودرو راحت است و تجهیزات ایمنی آن نیز استاندارد است. جیپ چروکی یک خودروی SUV استاندارد است. مدل بعدی این خودرو تحت عنوان XL به بازار عرضه خواهد شد.

برتری

با مقایسه امتیازات متوجه میشویم که CR7 نسبت به جیپ چروکی امتیازات ویژه ای دارد. یک خودروی خانوادگی است.

طراحی

طراحی هوندا نسبت به جیپ قبل از لیفت عالی است. طراحی این خودرو به قدری عالی است که هر کسی مجذوب آن خواهد شد. رینگ چرخ ها از آلیاژ ساخته شده و درهای کرومی سیاه نیز بر زیبایی آن افزوده است. چراغ های عقب نیز تیره تر هستند. کابین CR7 عالی بوده و نسبت به مدل های قبلی چندان تفاوتی نکرده است.