خودروی مک لارن 720S (McLaren 720S) بیشتر برای مسابقات فرمول 1 مناسب است. جنگندگی خودرو از همان ابتدا مشخص است. درهای آن رو به بالا باز شده و یک موتور V8  باعث می شود تا قدرت هر چه بیشتری نسبت به خودروهای هم سطح خودرو داشته باشد و قلب تپنده آن می تواند 710 اسب بخار را تامین کند. قدرت موتور این خودرو به قدری زیاد است که با سایر خودروهای دیگر قابل مقایسه نیست. کوپه بودن خودرو مزیت بزرگی است و بنابراین سرنشینان می توانند از این خودرو نهایت لذت ببرند. سرعت و چابکی این خودرو قابل ستایش است.

مک لارن 720S سوپر اسپرت
مک لارن 720S سوپر اسپرت

شناخت مک لارن 720S

شرکت مک لارن خودرویی را معرفی کرد که چندان خوشایند نبود و به همین دلیل تصمیم گرفت که خودرویی جدیدی را با تغییراتی که ایجاد کرده را معرفی کند.

استحکام اکثر خودروهای سوپر اسپرت، چندان زیاد نیست، بدنه فیبر کربن به افزایش سرعت این خودرو کمک می کند. لاستیک های این خودرو باعث چسبندگی بیشتر این خودرو شده و در نتیجه از واژگونی خودرو جلوگیری می کند. شرکت می تواند مطابق میل مشتریان، خودرو را طراحی کند. سنسورهای جلو و عقب خودرو به حرکت خودرو حین توقف کردن و سایر وضعیت های خودرو کمک می کند. با سه دوربین می توان خودرو را به بهترین شکل ممکن کنترل کرد.

موتور، قوه محرکه و عملکرد مک لارن 720S

موتور توربو شارژ توئین خودروی مک لارن 720S زیبای و سریع بریتانیایی V8 بوده که 710 اسب بخار قدرت و 568 پوند فوت گشتاور را ایجاد  می کند. گیربکس آن اتوماتیک و هفت سرعته است که باز هم بر جذابیت این خودرو می افزاید. مک لارن 720S می تواند در 2.7 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت دست یابد و حتی شتاب 100 مایل در ساعت با 5.3 ثانیه امکان پذیر است. سیستم تعلیق این خودرو عالی بوده و موجب می شود که تنفس طبیعی آن امکان پذیر باشد. فرمان پذیری خودرو عالی بوده و شما می توانید آن را در خیابان و بزرگراه به راحتی کنترل کنید.

مک لارن آرتورا
مک لارن آرتورا

مصرف سوخت مک لارن 720S

مک لارن 720S یک اتومبیل معمولی نیست. مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه و شهر عالی است و در نهایت می توان ادعا کرد که مصرف سوخت در این خودرو بسیار پایین است و سریع بودن این خودرو هرگز باعث افزایش مصرف سوخت آن نمی شود.

کابین، راحتی و توانایی حمل بار مک لارن 720S

بدنه فیبر کربن این خودرو باعث می شود که سبک بوده و به راحتی از جا کنده شده و به نهایت سرعت خود دست یابد. طراحی کابین این خودرو نسبت به فراری و لامبورگینی کمتر است ولی در هر حال استانداردهای خودروهای سوپر اسپرت رعایت شده است.