نیسان ARMADA 2021 (Nissan Armada 2021)، با چهره جدید و قابلیت های پیشرفته در کنار سایر خودروهای SUV این شرکت باقی خواهد ماند.

ظاهر بی نظیر بدنه خودرو و طراحی بی نظیر داخل موجب می شود که نسبت به سایر خودروهای SUV مانند TAHOE، GMC YOKON و Chevy محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد.

سرگرمی این خودرو بی نظیر است و برای سرنشینان عقب و راننده امکاناتی را فراهم کرده تا سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

پیشرانه V8 نسبت به مدل قبلی قوی تر بوده و سیستم تعلیق مستقلی، انعطاف پذیری خودرو را نشان می دهد.

صرفه جویی در مصرف سوخت در این مدل یک هدف ثانویه است و در بقیه خودروهای SUV رقیب این مزیت دیده نمی شود و به همین دلیل باعث محبوبیت بیشتر این خودرو شده است.

نیسان ARMADA 2021 با چرخ های 20 اینچی
نیسان ARMADA 2021 با چرخ های 20 اینچی

تغییرات جدید نیسان ARMADA 2021

نیسان ARMADA 2021 در سال 2021، تغییر چشمگیری کرده و چراغ ها مربع شکل و برجسته شده است. طراحی سپر و چراغ های عقب مانند سال های قبل بوده و تغییر نکرده است.

صفحه نمایشی 12.3 اینچ و نرم افزار Android  car play نیز به اتصال گوشی به نرم افزارهای خودرو کمک می کند.

مجموعه ای از نمایشگرها و نمایشگر 12.3 اینچی موجب شده که داخل کابین خودرو مدرن تر به نظر برسد.

کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، از سایر مواردی هستند که باعث جذابیت هر چه بیشتر این خودرو می شود. پیشرانه V8 قدرت اسب بخار را از 390 به 400 تغییر می دهد.

گشتاور نیز از 394 به 413 پوند فوت افزایش می یابد.

سیستم صوتی با 13 بلندگو، رینگ های 20 اینچی، صندلی های چرمی، بالابر برقی خودرو و سانروف و صندلی های ردیف دوم نیز از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می شود.

نیسان ARMADA 2021، با موتور V8
نیسان ARMADA 2021، با موتور V8

انجین، انتقال قدرت و عملکرد نیسان ARMADA 2021

پیشرانه V8، 5.6 لیتری با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک این غول زیبا را به جلو می راند که تا 400 اسب بخار قدرت و 413 پوند بر متر مکعب، گشتاور تولید می کند.

خودرو مجهز به دو دیفرانسیل است و به همین سبب تمامی چرخ ها باعث حرکت بهتر خودرو خواهند شد. این مدل می تواند 8500 پوند را بکسل کند.

آخرین مدل نیسان ARMADA، نیروی رانشی عالی رو به جلو و صدای عالی اگزوز را دارد. سیستم تعلیق مستقل باعث عملکرد عالی خودرو می شود.

چرخ های 20 اینچی باعث حرکت بهتر خودرو می شود. رانندگی راحت به کنترل راحت خودرو کمک می کند.

تنظیم درست فرمان موجب خواهد شد تا خودرو بتواند به راحتی در بزرگراه به حرکت خود ادامه دهد. ترمز اضطراری به کنترل هر چه بهتر خودرو کمک می کند.