شرکت هوندا (Honda) سال 1948 در ژاپن تاسیس شد و انواع و اقسام موتورسیکلت و ماشین را طراحی و تولید می کند.

ماشین هوندا HR-V (Honda HR-V) جدیدترین خودروی این شرکت است که با ویژگی های منحصر به فردی طراحی شده است.

این ماشین کراس اوور کامپکت در اواخر سال 2021 عرضه خواهد شد و موتور هیبریدی 1.5 لیتری آن مشخصه بارز آن است. بدنه و کابین به بهترین وجهی طراحی شده اند تا علاوه بر رانندگی راحت، زیبایی ماشین نیز حفظ شده باشد.

خودروی هوندا HR-V با ترکیب اسپرت و SUV طراحی و تولید شده است.

چراغ های جلو و عقب باریک و اسپرت طراحی شده و بهم پیوسته هستند. این مدل کراس اور، با سقف پانورامیک  طراحی شده و ریل باربند در آن پیش بینی نشده است.

هوندا- Vezel
هوندای شاسی بلند HR-V

کابین منحصر به فرد هوندا HR-V

کابین خودروی هوندا برخلاف مدل قبلی، زیبا طراحی شده و نمایشگرها نسبت به طراحی قبلی متفاوت بوده و به شکل ایستاده هستند.

طرح سیلندری پشت فرمان جای خود را به پنل تخت داده و به تقلید از خودروی بی ام دبلیو، خروجی تهویه مطبوع در داشبورد مخفی مانده است.

راننده می تواند با پنل جلویی خود کابین و عملکردهای ماشین را کنترل کند.

برای حمل اسباب و وسایل، فضای کافی در پشت ماشین در نظر گرفته شده و صندلی های این مدل برقی بوده و به طور اتوماتیک به جلو و عقب قابل حرکت هستند و در فصل زمستان نیز گرم می شوند.

سیستم صوتی و تصویری خودرو بسیار راحت در دسترس بوده و شما می توانید هنگام مسافرت از سرگرمی های صوتی و تصویری خود لذت ببرید.

لذت رانندگی با خودروی هوندا HR-V

شما با این خودرو می توانید مسافت های طولانی جاده را طی کنید. می توانید چندین حالت رانندگی را انتخاب کرده و به مسیر خود ادامه دهید.

هوندا RV-H
حرکت نرم هوندا HR-V در جاده

سنسورهای پیشرفته خودروی هوندا HR-V

ایمنی سفر بارزترین مشخصه این خودروی زیبای ژاپنی است. فناوری این خودرو به گونه ای است که راننده و سایر مسافران ، سختی سفر را لمس نخواهند کرد.

جعبه دنده با فناوری CMBS

این خودرو با جعبه دنده اتوماتیک طراحی شده و با تغییر دور موتور به صورت اتوماتیک، دنده تعویض خواهد شد.

این مدل زیبا در دو نسخه هیبریدی و بنزینی طراحی و تولید خواهد شد و با مشخصه نیروی محرکه دو یا تک دیفرانسیل عرضه خواهد شد.

مردم چشم بادامی ژاپن این مدل را با نام تجاری وزل (Vezel) خریداری خواهند کرد و نسخه نهایی این خودروی زیبای ژاپنی در اواخر سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.