بی ام دبلیو 330 (Bmw 3 Series) یکی از خودروهای لوکس و محبوب کمپانی بی ام و به شمار می رود که تاکنون مدل های مختلفی از آن به بازار جهانی فروش راه پیدا کرده است.

بی ام دبلیو به عنوان یک غول خودروساز توانسته به واسطه تولید این خودرو با غول های دیگری چون مرسدس بنز و آئودی نیز رقابت کند.

در واقع بی ام دبلیو 330 را می توان رقیب اصلی آئودی A4 45 و مرسدس بنز C300 دانست که، با بررسی های ساده ای می توان دریافت که این خودرو، از محصولات ذکر شده تا حدودی بالاتر و مناسب تر است.

بی ام و 330 مدل محبوب
بی ام و 330 مدل محبوب

بی ام دبلیو 330 و دو رقیب دیگرش از لحاظ امکانات ظاهری مثل رینگ ها، چراغ های جلو و عقب، سنسورها، سیستم های داخل کابین و غیره نزدیک به هم هستند و در این باره نمی توان محصولی را برتر از دیگری دانست.

اما با این حال بی ام دبلیو در مدل های بروز این خودرو برای پیشی گرفتن از رقبا تغییراتی را اعمال کرده است و این باعث شده که آئودی و بنز نیز برای رقابت دست به تغییراتی بزنند که تغییرات اعمال شده باعث افزایش قیمت دو رقیب بی ام دبلیو 330 شده، و بدین می توان بی ام دبلیو 330 را خودرویی ارزان تر لقب داد.

اجاره خودرو به صرفه ترین گزینه برای تجربه سواری این دسته از خودرو ها میباشد

این اتومبیل از لحاظ کابین و ابعاد آن نیز از دو محصول دیگر جلوتر است.

از بین این سه خودرو مرسدس بنز C300 کوچکترین اتاق را داشته و آئودی در جلو کابین بزرگی دارد اما در قسمت عقب ارتفاع این کابین به اندازه قابل توجهی کاهش می یابد، اما در بی ام دبلیو امکانات جمع و جور داخل کابین باعث شده که سرنشینان آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

بی ام دبلیو 330  و دو رقیب دیگر از یک موتور توربوشارژ 2 لیتری استفاده کرده اند اما موتور این ماشین نسبت به دو خودروی دیگر قدرتمندتر بوده و بی ام و برای انتقال قدرت به چرخ های آن، یک جعبه دنده 8 سرعته استفاده کرده است.

شما میتوانید با اجاره بی ام و 330 سواری این خودرو را تجربه کنید.