شباهت بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز

به نظر خریداران، خودروهایی مانند بی ام دبلیو و مرسدس بنز، گران قیمت بوده ولی زمانی که با خودروی بیوک ENCLAVE (Buick ENCLAVE) جنرال موتورز آشنا می شوند، در صحبت های خود تجدیدنظر می کنند. خودروی بیوک ENCLAVE لوکس SUV است که به غیر از رانندگان آمریکایی، هر کسی دوست دارد که این خودرو برای رسیدن به مقصد مشخص و معینی رانندگی کند. خودرویی با سه صندلی که مناسب خانواده های پرجمعیت است.

بیوک ENCLAVE مشابه شورولت TRAVERSE

مشخصات فنی خودرو بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز به شورولت TRAVERSE شبیه بوده و انجین این خودروی سبک V6 و 3.6 لیتری و با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک که حرکت شما را در بزرگراه های امارات متحده عربی راحت می کند و این خودرو به مدل 2020 شباهت های خیلی زیادی دارد.

موتور به آرامی کار می کند و راننده و سرنشینان اصلا صداهای مزاحم موتور را نخواهند شنید. در طراحی داخلی این خودرو از مواد اولیه با کیفیتی استفاده نشده و به همین دلیل کابین این خودرو به شورولت تراورس غیر لوکس خیلی شبیه است.

به دلیل عدم استفاده از مواد اولیه با کیفیت، به خودروهای این مدلی آئودی، لینکلن، ولوو خیلی شبیه بوده ولی رقم خرید آن، هزار برابر کمتر از این مدل ها است.

انجین، قوه محرکه و عملکرد بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز

زیر کاپوت بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز، انجین 3.6 لیتری V6 با 310 اسب بخار قرار گرفته که می تواند با تعویض دنده آرام ، قدرت را بین چهار چرخ توزیع کند و در ضمن این خودرو 9 سرعته دنده اتوماتیک است که رانندگی آن را راحت تر می کند.

بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز، با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک
بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز، با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک

به خودروهای کراس اوور شبیه نیست، به همین دلیل شما می توانید با آن در بزرگراه ها یا خیابان رانندگی کنید.

انجین حرفه ای ساخته شده و تعداد سرنشینان نیز اصلا در کارایی انجین خللی ایجاد نمی کند. این خودرو علی رغم اندازه کوچک خود، می تواند 5000 پوند را یدک بکشد. سیستم تعلیق این خودرو به حرکت آرام خودرو کمک می کند.

اگرچه مانند خودروی آئودی A7 اسپرت به نظر نمی رسد. با این خودرو می توانید در بزرگراه ها و بیابان خشن نیز رانندگی کنید.

فرمان پذیری بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز به خودروهای کراس اوور خیلی شبیه است. خودرو به سرعت واکنش نشان می دهد و سبک است.

مصرف سوخت بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز

خودرو بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز علی رغم این که یک مبل سه نفره در آن به کار رفته ولی به لحاظ مصرف سوخت کم مصرف است، خودروهای Volvo XC 90  و ACURA MDX نیز در این زمینه، رقبای بزرگی هستند.

بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز کم مصرف
بیوک ENCLAVE 2021 جنرال موتورز کم مصرف

براساس آمار اداره حفظ محیط زیست ایالات متحده آمریکا، مصرف سوخت این خودرو به دو اتومبیل نامبرده در بالا خیلی نزدیک است.

این خودرو به ازای هر 25 مایل در بزرگراه، سوخت مصرف می کند که در مقایسه با وضعیت خودرو، رقم مناسبی است ولی برای رقابت با سایر خودروها، بخش مهندسی شرکت بین المللی جنرال موتورز لازم است که بیشتر تلاش کنند.