بی ام و به عنوان یکی از غول های خودروساز بازار جهانی در تولید محصولات شاخص و بی رقیب زبانزد است و هر ساله از این کمپانی محصولات نوینی در قالب محصولات قبلی و یا محصولات جدید ارائه می شود. طرفداران ماشین های بروز عادت دارند هر ساله با محصولات شاخص کمپانی های مختلف شگفت زده شوند و یکی از کمپانی هایی که همواره ماشین بازهای سراسر دنیا چشم به محصولات آن دارند، بی ام و یا همان بی ام دبلیو است.

بی ام و سری 2 گرن کوپه
بی ام و سری 2 گرن کوپه

یکی از خودروهایی که اخیرا از این کمپانی بزرگ  به بازار معرفی شده بی ام و سری 2 گرن کوپه (BMW 2 Series Gran Coupe) است که از لحاظ طراحی، کیفیت موتور و همچنین استانداردهای امنیتی شاخص و کم نظیر است. ما در ادامه متن به معرفی بی ام و سری 2 گرن کوپه خواهیم پرداخت.

برخی از شاخص های بی ام و سری 2 گرن کوپه

انتظار می رود تنها رقیب این خودرو در بازار مرسدس بنز CLA باشد.

بی ام و این خودرو را در دو نسخه‌های 228i xDrive و M235i xDrive به بازار آمریکا عرضه می کند که سری اول آن از موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با توان 228 اسب بخار و مدل دوم تا 301 اسب بخار قدرت دارد.

در نتیجه سری اول در زمان 4.7 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت، و نمونه دوم در مدت 6 ثانیه به این سرعت می رسد. این خودرو از یک جعبه دنده خودکار هشت سرعته بهره می گیرد.

همچنین این بی ام و مدل 2020 از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد و سیستم تعلیق آن نیز با دو حالت کامفورت و اسپرت قابلیت استفاده دارد.

طراحی ین خودرو در بیرون و داخل نیز همانند سایر محصولات بی ام و اختصاصی و لوکس است.