بی ام و سری 5 (Bmw 5 Series) سدان یکی از محصولات محبوب کمپانی بی ام دبلیو است که تاکنون در چندین نسل مختلف تولید شده و نسل آخر این خودرو که نسل هفتم آن است، از سال 2016 رونمایی شده و تاکنون چندین مدل از آن راهی بازارهای جهانی شده است.

جدیدترین مدل این محصول مربوط به سال جاری است و اخیرا کمپانی بی ام و از مدل 2021 این خودرو رونمایی کرده است.

بی ام و سری 5 سدان در آیتم های مختلفی با مدل های قبلی خود تغییراتی داشته است. بی ام دبلیو بیشترین تغییرات را برای پیشرانه این خودرو اعمال کرده است و این تغییرات مربوط به پیشرانه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید است.

همچنین پیشرانه توربوشارژ این خودرو نیز یک 4.4 لیتری است و قدرت آن بسته به نوع پیشرانه بین 420 تا 570 اسب بخار متغیر است.

بی ام و سری 5
بی ام و سری 5

این خودرو شیک در قسمت داخلی و همچنین طراحی بیرونی نیز تغییرات محسوسی داشته است. به طور کلی بی ام و سری 5 سدان مدل 2021 از لحاظ ابعادی نسبت به مدل های قبلی خود مقدار جزئی رشد داشته است.

بررسی بی ام و سری 5 مدل 2021 در مجموعه رنت خودرو بی ام و سری 5 سدان در زمره محصولات لوکس و پرفروش کمپانی بی ام دبلیو به شمار می رود و به همین دلیل علاقه مندان زیادی در سراسر دنیا دارد.

بی ام و 528 خودروی محبوبی است که به عنوان یک خودرو وارداتی در بازار ایران قیمت بالایی دارد و از اتومبیل های گران قیمت محسوب میشود.