هیوندا سانتافه (Hyundai Santa Fe)، از همان زمان عرضه محبوب مردم بوده و هنوز هم این روال ادامه داشته و کابین هیوندا سانتافه فضای کافی برای سرنشینان را دارد. هر سال به ویژگی ها و مشخصات مطلوب و ظاهر دوست داشتنی خودرو اضافه می شود.

هیوندا سانتافه با قوه محرکه چهار چرخ محرک
هیوندا سانتافه با قوه محرکه چهار چرخ محرک

انجین و قوه محرکه هیوندا سانتافه

خریداران دوست دارند که خودرویی با جفت چهار سیلندر ، انجین 2.5 لیتری هیبریدی و قوه محرکه چهار چرخ محرک را خریداری کنند. رانندگان از خودروی هیوندا سانتافه راضی بوده و در ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت نیز از دیگر مشخصه های آن است.

افرادی که به ایمنی خودرو علاقمند هستند، خوب می دانند که فناوری همیار راننده به عنوان یک استاندارد برای این خودرو مدنظر گرفته شده است.

از جدیدترین فناوری های اتصال اطلاع رسانی در این خودرو استفاده شده و به همین دلیل این خودرو در این زمینه می تواند عملکرد خود را در بالاترین سطح به نمایش بگذارد. گارانتی خودرو غیر قابل انکار است، راننده می تواند خودرو را خیلی راحت کنترل کند. طراحی خارجی بدنه در مدل 2021، باعث جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده و مهندسین طراحی هر سال با نوآوری های، خریداران را شگفت زده می کنند.

هیوندا سانتافه با رانندگی نیمه اتوماتیک
هیوندا سانتافه با رانندگی نیمه اتوماتیک

جدیدترین تغییرات هیوندا سانتافه

طراحی خارجی بدنه به همراه با کابین خودرو، آن را جسور و زیبا نشان می دهد. سیستم قوه محرکه خودرو جدید است. انجین 2.5 لیتری 4 سیلندری جایگزین قبلی 2.4 لیتری شده است، این انجین توربو شارژ بوده و از انجین 2 لیتری در مدل قبلی خودرو استفاده شده بود.

در مدل هیبریدی از انجین 1.6 لیتری چهار سیلندری توربو شارژ استفاده شده که با انجین تمام الکتریکی، خودرو را به حرکت وا می دارد. راننده می تواند از انجینی که از آن استفاده می کند به بعدی سوئیچ کند، رانندگی نیمه اتوماتیک ویژگی دوست داشتنی دیگر خودروی هیوندا سانتافه است.

از صفحه نمایش 8 اینچی استاندارد و اختیاری 10.3 اینچی برای اطلاع رسانی استفاده می شود، در صفحه نمایش 12.3 اینچی، نمایشگرهای خودرو یکجا جمع شده اند. سیستم های Apple CarPlay, Android Auto برای اتصال گوشی های هوشمند مدنظر گرفته شده است. راننده می تواند با استفاده از جا پای بزرگتر Palisade، به خودرو سوار شده، صندلی های چرمی این خودرو را زیباتر میکند، پنل تمام رنگی راننده، و قوه محرکه چهار چرخ و طراحی عالی و بی نظیر داخلی و خارجی موجب می شود تا این خودرو زیباتر به نظر برسد.

خودروی هیبریدی زودتر از سال 2021 به فروش نخواهد رسید. این خودرو از هر جهت بی نظیر بوده و سواری نرم و راحت موجب رضایت هر چه بیشتر راننده و سایر سرنشینان می شود.