مروری بر تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون

تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون (Toyota Alfard Vellfire Van) با روکش های چرم و MDF باکیفیت طراحی شده و برای شرکت های مسافربری درون و برون شهری مناسب است. شرکت تویوتا در طراحی این خودرو از خلاقیت مهندسین و طراحان خارجی و داخلی استفاده کرده تا بتواند در تمامی کشورها محصول خود را به فروش برساند.

تویوتا والیانت آلفارد  ولفایر ون برای رقابت با تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون طراحی و ساخته شده و این دو خودرو نسبت به این دو خودرو ضعیف ظاهر شده اند. لوکس بودن طراحی خارجی و در عین حال داخلی همان چیزی است که شرکت تویوتا بر آن تاکید می کند. طراحی مدرن با حفظ روش های گذشته همان چیزی است که در تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون رعایت شده است.

مشخصات فنی تویوتا والیانت آلفارد ولفایر

در تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون، موتور 2.5 یا 3.6 لیتری V-6 یا ترکیبی با AWD استفاده شده و صدای موتور اصلا در داخل کابین شنیده نمی شود. سیستم تعلیق بهتر، ویژگی گرمایشی و سرمایشی صندلی های ردیف دوم از جمله امکانات رفاهی که در این خودرو به کار گرفته شده است.

امکانات رفاهی تویوتا والیانت آلفارد ولفایر

داخل کابین با میز و مبملمان های عالی آراسته شده تا کلیه سرنشینان از هر جهت راحت باشند. در این خودرو یک صفحه نمایشگر 12 اینچ و سیستم صوتی JBL با 17 بلندگو به کار گرفته شده تا سرنشینان بتوانند تا زمان رسیدن به مقصد از امکانات صوتی و تصویری لذت ببرند.

در تویوتا والیانت آلفارد برای سوار و پیاده شدن افراد معلول تسهیلات و تجهیزت لازم مدنظر گرفته شده است. خودرویی هشت نفره بوده و در این خودرو، موتور بنزینی، یا هیبریدی استفاده شده و می توان گفت که خودرویی جدیدی است که شرکت تویوتا آن را طراحی کرده است.

تویوتا آلفارد
تویوتا آلفارد

بازارهای داخلی و خارجی تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون

تویوتا والیانت آلفارد ولفایر ون برای بازار داخلی ژاپن طراحی شده و در اولویت بعدی در بنگلادش، بلاروس ، روسیه ، خاورمیانه ، چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی نیز به معرض فروش گذاشته خواهد شد.

مدل های تویوتا والیانت آلفارد

نسل دوم تویوتا والیانت آلفارد به دو گروه آلفارد و ولفایر تقسیم می شود. آلفارد لوکس بوده ولی ولفایر، در مدل شاسی بلند طراحی شده نمای جلو و عقب هر دو خودرو مشابه بوده ولی طراحی چراغ های جلو و عقب و جلو پنجره متفاوت است.

اولین نسل تویوتا والیانت آلفارد

تویوتا والیانت آلفارد در سال 2002 راه اندازی شد و در سال 2005 طراحی چراغ های جلو تغییر کرد و از رینگ های 17 و 18 اینچ در خودرو استفاده شد.