خودروی ون کیا SX PRESTIGE (Kia Carnival SX PRESTIGE) محصول جدید شرکت است تا مشتریان خود را شگفت زده کند. این خودرو به قدری رویایی است که شما را شگفت زده می کند. این خودروی جایگزین سدونا خواهد شد. ظاهر شاسی بلند آن زیبایی آن را دو برابر می کند.

خودروی ون کیا با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته
خودروی ون کیا با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته

مشخصات فنی ون کیا SX PRESTIGE

خودروی شاسی بلند تلوراید (Telluride) موفقیت بزرگی کسب کرده و به تعداد بالا به فروش رسید. چراغ های بزرگ و جلو پنجره، خودرو را هر چه بیشتر شیک کرده است. این خودرو تا حدی به رنج روور شبیه است و در همه مدل های این خودرو از موتور V6، 3.5 لیتری با 290 اسب بخار، با پیشرانه FWD، و گیربکس اتوماتیک و 8 سرعته به کار گرفته شده است. در این خودرو، از ویژگی ترمز اضطراری نیز استفاده شده است. صفحه نمایش سرگرمی با قابلیت تنظیم دوگانه اختیاری با نمایش های دیجیتالی و صفحه لمسی مرکزی مجهز به ناوبری استفاده شده است.

شناخت خودروی ون کیا SX PRESTIGE

خودروی ون کیا به قدری با ابتکار و خلاقیت طراحی شده که با سایر اتومبیل های کرایسلر پاسیفیکا، هوندا اودیسه، و مینی ون های تازه طراحی شده تویوتا Sienna رقابت می کند.

این مدل ون کیا در پنج مدل، LX, LXS, EX, SX, SX PRESTIGE طراحی و تولید شده است. به نظر می رسد که در مدل EX، قیمت خودرو به لحاظ ویژگی های به کارگرفته شده مناسب است. در این مدل سیستم سرگرمی و سایر امکانات به کار گرفته شده تا خودرویی منحصر به فرد باشد.

خودروی ون کیا  کم مصرف
خودروی ون کیا کم مصرف

موتور، انتقال نیرو و عملکرد  SX PRESTIGE

موتور V8، 3.5 لیتری با 290 اسب بخار در این خودرو به کار گرفته شده و گیربکس اتوماتیک 8 سرعته، استاندارد این خودروی دوست داشتنی کره ای است. از سیستم پیشرانه 4WD, AWD استفاده نشده است. در این مدل از دیفرانسیل  FWD استفاده شده است. پیشرانه هیبریدی نیز به صورت اختیاری روی خودرو نصب می شود. خودروی Sienna به صورت ترکیبی عرضه شده است. این خودرو می تواند 15875 کیلوگرم را یدک بکشد. سواری و هندلینگ خودرو بسیار عالی است. با قابلیت کروز کنترل می توانید رانندگی لذت بخشی را تجربه کنید. موتور V6 کمک می کند تا خودرو بتواند به شتاب 60 مایل در ساعت در 7 ثانیه دست یابد.

مصرف سوخت ون کیا SX PRESTIGE

خودروی ون کیا علی رغم اندازه بزرگ خود بسیار کم مصرف است و 19 مایل در شهر، 26 مایل در بزرگراه و 22 مایل به صورت سوخت ترکیبی، سوخت را مصرف می کند که نسبت به کیا سدونا بهتر است. البته مصرف سوخت این خودرو را نسبت به اتومبیل های کرایسلر پاسیفیکا، هوندا اودیسه، و مینی ون های تازه طراحی شده تویوتا Sienna در سرعت 75 مایل در ساعت تست نشده است.