خودروی پورشه پانامرا 2021  (Porsche Panamera 2021) ، خودرویی عالی است که رانندگی با آن در جاده شمال می تواند چندین برابر لذت بخش باشد. خودرویی اسپرت که جوانان دوست دارند که لذت رانندگی با آن را تجربه کنند. انجین توربو توئین V8به سرعت هر چه تمام آن کمک می کند.

فضای زیادی برای حمل بار مدنظر گرفته شده است. انجین توربو شارژ توئین موجب شده که خودرو اسپرت به نظر برسد. این عروس آلمانی در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

پورشه پانامرا 2021 فولکس واگن، با تزئیات داخلی عالی
پورشه پانامرا 2021 فولکس واگن، با تزئیات داخلی عالی

انجین، انتقال قدرت و عملکرد خودروی پورشه پانامرا 2021

سیستم تعلیق قابل تنظیم، به رانندگی راحت خودرو کمک می کند. خودروی راحت و لوکسی است که همگان دوست دارند رانندگی آن را در بزرگراه ها تجربه کنند.

پورشه پانامرا 2021 با تحرک چهار چرخ و دیفرانسیل عقب به موتور توربو شارژ 2.6 لیتری، 325 اسب بخار قدرت را به نمایش می گذارد.

پورشه پانامرا 2021 مدل 4S، در مدت 3.6 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت دست می یابد.

انجین V6 2.9 لیتری، 440 اسب بخار قدرت را ایجاد می کند. انجین توربو شارژ 4 لیتری، قدرت 473 اسب بخار را ایجاد می کند. این خودرو به انجین توربو شارژ مجهز نیست ولی با این وجود بهترین عملکرد را دارد. سیستم تعلیق منحصر به فردی دارد که کیفیت رانندگی آن را افزایش می دهد.

مدل های پورشه با انجین الکتریکی 455 اسب بخار در مدل 4E هیبرید و 552 اسب بخار در مدل 4S E منحصر به فرد بوده و سوخت خودرو ترکیبی از بنزین و الکتریسیته است و مدل پورشه تایکان تمام برقی است.

پورشه پانامرا 2021 فولکس واگن، رانندگی نرم و روان روی جاده
پورشه پانامرا 2021 فولکس واگن، رانندگی نرم و روان روی جاده

طراحی داخلی، راحتی و فضای بار خودرو پورشه پانامرا 2021

ویژگی های منحصر به فرد پورشه پانامرا 2021 موجب می شود که رانندگی آن تجربه لذت بخشی باشد. صندلی چرمی  و ماساژ دهنده و منافذ ورودی هوا و کپسول آتش نشانی همگی نشان دهنده راحتی و رفاه بالای این خودرو است.

صندلی تهویه دار، بستن آرام و نرم درها، سیستم کنترل آب و هوا و آفتابگیر، فناوری بالایی را در این خودرو نوید می دهد.

رانندگان قد بلند می توانند با این خودرو رانندگی کنند و فضای کافی هم برای آن ها وجود دارد. استفاده از سیستم لمسی احساس خستگی را موجب می شود، ولی این حس کوتاه مدت خواهد بود.

فضای بار آن 18 فوت مکعب بوده که برای این خود بسیار مناسب است. حداقل قیمت خرید خودرو پورشه پانامرا 2021 ، 2 میلیارد تومان است.