رولز رویس  فانتوم (Rolls Royce Phantom) با مرسدس بنز کلاس S برابری می کند و معادل جت شخصی لوکس با صندلی های ماساژ دهنده و ستاره میشلن است. به گونه ای طراحی شده که آن را مدرن نشان می دهد تا برای همه مشتریان جذاب باشد.

رولز رویس  فانتوم، زیبا و جادار
رولز رویس فانتوم، زیبا و جادار

رولز رویس فانتوم جادار و بزرگ

از آن جایی که فاصله دو محور جلو و عقب زیاد است، بنابراین خودرو جادار و بزرگ است. فضای داخلی کابین از مواد اولیه با کیفیت انتخاب شده، در هر مدلی که عرضه می شود می توان تزئینات داخلی را مطابق میل مشتری تغییر داد. همه این گزینه ها و طراحی ها موجب شده که ارزش این خودروی لوکس، نیم میلیون دلار باشد. شرکت سازنده از این که خودرویی را مطابق میل مشتری طراحی کرده و تحویل دهد راضی خواهد بود.

قیمت و مدل رولز رویس  فانتوم

شرکت رولز رویس در این مدل تغییرات زیادی ایجاد نکرده، بیشتر برای اشخاص ثروتمند ساخته شده است. این چنین خودروهایی بیشتر براساس سفارشات مشتریان ساخته شده اند. فاصله زیاد بین دو محور عقب و جلو باعث جادار به نظر رسیدن خودرو می شود. قیمت خودرو، 10 میلیارد تومان است.

موتور، قوه محرکه و عملکرد رولز رویس  فانتوم

در خودروی رولز رویس  فانتوم تمام لوکس یک موتور توربو V12 با 563 اسب بخار با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و پیشرانه محور عقب به کار گرفته شده است. در مدت 5.1 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت دست می یابد. کنترل خودرو راحت است، رانندگی با این خودرو به قدری نرم و راحت است که راننده و سرنشینان هرگز پستی و بلندهای جاده را متوجه نخواهند شد.

رانندگی خودرو خیلی راحت است به گونه ای که فکر می کنید که در ابرها سیر می کنید. دوربینی در کنار موتور قرار داده شده تا هرگونه نقصی را در موتور شناسایی کند. شما زمانی که با این خودرو رانندگی می کنید، احساس خواهید کرد که عضوی از خانواده سلطنتی هستید.

رولز رویس  فانتوم با 563 اسب بخار
رولز رویس فانتوم با 563 اسب بخار

مصرف سوخت رولز رویس  فانتوم

مصرف سوخت این خودرو علی رغم اندازه بزرگ آن خیلی کم است. رولز رویس  فانتوم به ازای هر 12 مایل در شهر، سوخت مصرف می کند، این رقم در بزرگراه به ازای هر 20 مایل بوده و مصرف سوخت رولز رویس گوست (Ghost) به ازای هر 2 مایل در شهر و 200 مایل در بزرگراه بوده و تمامی ارقام آزموده شده است.

کابین، راحتی و بخش حمل بار رولز رویس  فانتوم

فضای داخل کابین شاهانه طراحی شده و صندلی های چرم داخل کابین آن را زیباتر کرده است. رولز رویس  فانتوم در دو مدل محور عقب و جلو استاندارد و بلند ارائه شده است. در مدل آخری فاصله بین دو محور 8.6 اینچ کشیده شده و در نتیجه فضای زیادی برای سرنشینان عقب ایجاد شده است. درهای عقب خودرو به آرامی باز و بسته می شوند. در داخل خودرو تزئیات شیک و لوکسی استفاده شده تا سرنشینان از هر جهت راحت باشند.