رولز رویس کولینان (Rolls Royce Cullinan) یکی از محصولات شرکت خودروسازی بوده که به تازگی عرضه شده و بخش بازاریابی شرکت سعی می کند که آن را در سطح بین المللی به فروش برساند. این ماشین بزرگ به طور یقین، قیمت بالایی دارد. صندلی های عقب جادار است و سرنشینان احساس راحتی خواهند کرد. موتور V12 باعث می شود تا قدرت بیشتری داشته باشد. رولز رویس کولینان فراتر از یک خودروی عادی است و شما در واقع یک خودروی مجللی را رانندگی می کنید.

رولز رویس کولینان با راحتی بسیار زیاد
رولز رویس کولینان با راحتی بسیار زیاد

قیمت و شناخت خودرو رولزرویس کولینان

تجملات این خودرو به قدری زیاد است که هیچ مدل خودرو این چنین نبوده و شرکت خودروسازی در این مدل از تمامی امکانات خود استفاده کرده است. امکانات داخلی خودرو به قدری زیاد است که سرنشینان در آن احساس راحتی خواهند کرد. راحتی و رفاه خودرو از هر جهت بی نظیر است.

قوه محرکه، راحتی و عملکرد رولز رویس کولینان

موتور توربو شارژ 6.7 لیتری، 563 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو در مدت 4.5 ثانیه به شتاب 60 مایل در ساعت دست می یابد. این شتاب با وزن 3 تن عالی است. پیشرانه آن چهار چرخ بوده و سیستم تعلیق آن بادی بوده و دوربینی می تواند مسیر حرکت خودرو را اسکن کند. راحتی این خودرو نسبت به هر خودروی لوکسی خیلی بیشتر است. خودرو راحت بوده و سرنشینان اصلا متوجه پستی و بلندی جاده نخواهند شد.

رولز رویس کولینان با بدنه زیبا و جذاب
رولز رویس کولینان با بدنه زیبا و جذاب

مصرف سوخت رولز رویس کولینان

موتور V12 رولزرویس کولینان به ازای هر 12 مایل در شهر سوخت مصرف می کند که این رقم در بزرگراه به 20 مایل بر ساعت می رسد و ارقام مصرف سوخت رقبای این خودرو بسیار کمتر است. این خودرو می تواند در مسافت های بلند، به مقدار زیاد در مصرف سوخت صرفه جویی کند.

طراحی داخلی، راحتی و حمل بار کولینان

کابین خودرو به قدری مجلل است که شاید نتوانید این چنین راحتی را در ماشین دیگری تجربه کنید. راحتی خودرو به همراه با صفحه دیجیتالی موجب می شود که راننده و سرنشیان همیشه بتوانند از سرگرمی داخل خودرو استفاده کنند.

راحتی داخل خودرو به قدری زیاد است که سرنشینان همیشه هنگام سوار شدن آن را تجربه خواهند کرد. در داخل خودرو، تنگی جا اصلا احساس نمی شود. شما حتی می توانید اسباب و اثاثیه اضافی را نیز با خودتان حمل کنید. راحتی و رفاه خودرو از هر جهت تامین شده است.

بدنه خارجی خودرو نیز زیبا طراحی شده طوری که خریداران و دوستداران از زیبایی و جذابیت خودرو صحبت می کنند. این ماشین از هر جهت عالی بوده و نشانگر نجابت مردم انگلیس است.