هوندا آکورا شاسی بلند RDX (Honda Acura RDX) مدل سال 2021 به دیگر مدل های هم رده خود شبیه نیست. اتومبیلی شیک بوده و خرید آن مقرون به صرفه است. عملکرد این مدل هوندا در مقایسه با رقبایی مانند پورشه ماکان و مرسدس بنز GLC عالی بوده و راننده می تواند به سبب امکاناتی که در این مدل خودرو به کار گرفته شده، به راحتی آن را کنترل کند.

هوندا آکورا شاسی بلند RDX مجهز به دوربین پارک جلو و عقب و سیستم ناوبری
هوندا آکورا شاسی بلند RDX مجهز به دوربین پارک جلو و عقب و سیستم ناوبری

ویژگی های قدرتمند هوندا آکورا RDX

اگرچه عملکرد هر دو خودروی رقیب نسبت به مدل های خودرو هوندا آکورا بهتر بوده ولی در مدل هوندا آکورا RDX موتور توربو شارژ استفاده شده و سیستم چهار چرخ محرک یکی از نقاط قوت اتومبیل به شمار می رود. گیربکس اتوماتیک این مدل خودرو نیز از دیگر امتیازات آن به شمار می رود. دوربین جلو و عقب پارک خودرو، و سیستم ناوبری فناوری هایی است که در این مدل آکورا به کار گرفته شده است.

ظرفیت بار و ویژگی های کراس اور هوندا آکورا RDX

ظرفیت بار و ویژگی های کراس اور آن به واقع کامل بوده و نیازهای راننده را برآورده می کند. هوندا آکورا RDX  مدل 2021 خودرویی ارزشمند بوده و با خرید این مدل خودرو می توانید سفرهای بین شهری و درون شهری را لذت بخش تجربه کنید.

تغییرات آکورا RDX

آکورا RDX خودرویی خاص بوده و این ویژگی در ابر خودروی NSX هوندا آکورا نیز رعایت شده است. در هر دو خودروی ویژگی چهار چرخ محرک و عملکرد خودرو توسط مهندسان متخصصی تعریف شده است. رنگ بندی و طراحی داخل خودرو باعث جذابیت هر چه بیشتر آن می شود. طراحی عالی خارجی بدنه به جذابیت های خودرو می افزاید. تنها 360 دستگاه از این خودرو در سطح جهانی فروخته شده و قیمت آن 1 میلیارد و 350 میلیون تومان برآورد شده است.

قیمت و شناخت دقیق خودرو آکورا RDX

هوندا آکورا RDX در چندین مدل طراحی شده و مشتریان می توانند متناسب با سلیقه خود، یکی را سفارش داده و خریداری کنند. قیمت مدل آکورا RDX باسیستم چهار چرخ محرک 54 میلیون تومان برآورد شده و قیمت مدل هایی که از دوربین پارک جلو و عقب خودرو و ناوبری استفاده شده، بالا است و مدل خودرویی را خریداری کنید که به سیستم صوتی بهینه شده، دوخت بهتر صندلی ها و فناوری ناوبری مجهز است.

مدل پیشرفته آکورا RDX

در مدل پیشرفته آکورا RDX، صفحه نمایشگر سرنشینان عقب و دمپرهای تطبیقی در خودرو به کار گرفته شده و قیمت خودرو با تعداد فناوری های به کار گرفته شده افزایش خواهد یافت.

هوندا آکورا شاسی بلند RDX با امکان تعویض دنده از پشت فرمان
هوندا آکورا شاسی بلند RDX با امکان تعویض دنده از پشت فرمان

موتور، جعبه دنده و عملکرد هوندا آکورا RDX

در آکورا RDX از موتور توربو شارژ 2 لیتری چهار سیلندر با 270 اسب بخار با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک استفاده شده و مدل های پیشرفته می تواند خیلی سریع شتاب گرفته و دور شود، راننده می تواند به راحتی دنده را عوض کرده و به مسیر خود ادامه دهد. تعویض دنده از پشت فرمان از جذابیت های این مدل خودرو به شمار می رود. صدای موتور به نمونه ابر خودرو هوندا NSX شبیه است. راننده می تواند در داخل کابین صدای آن را به راحتی بشنود. چرخ ها مدل های پیشرفته، بزرگتر بوده و سیستم تعلیق استاندارد نیز به کار گرفته شده است.