وقتی نام شورلت را می شنویم بی اختیار ، سرعت، قدرت و زیبایی در ذهن ما ایجاد می شود. این بار شرکت جنرال موتورز با ابتکاری جدید به میدان آمده تا مشتریان خود را شگفت زده کند.

شورلت کامارو 2021

شورلت کامارو (Chevrolet Camaro) را می توانید در دو رنگ سبز و قرمز سفارش دهید. برای دریافت شورلت با بدنه گیلاسی لازم است که مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. سیستم صوتی و تصویری خودرو به روز رسانی شده و امکان اتصال دو نوع سیستم اندروید و اپل به سیستم صوتی و تصویری فراهم شده است. می توانید در مدل های 2SS و 3LT گوشی های خود را به صورت بی سیم شارژ کنید.

چراغ های جلو و عقب و سپر جلو و عقب هم تغییر کرده تا بدنه خارجی هم زیبا به نظر برسد. نوار LED ادامه دار تا زیر کاپوت باعث خواهد شد تا راننده مسیر را با روشنایی زیر ماشین ادامه دهد. درپوش موتور عضلانی شده است.

موتور قدرتمند شورلت کامارو 2021

در این غول زیبا ، موتور قدرتمند 2 پیشرانه 4 سیلندر توربو با قدرت 275 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور کار گذاشته شده ولی در صورتی که دوست داشته باشید تا با سرعت بیشتری در جاده ها حرکت کنید می توانید مدلی که به موتور V6 3.6 لیتری با 335 اسب بخار و 385 نیوتن متر گشتاور مجهز شده را خریداری کنید.

شورلت کامارو SS

در این خودرو موتور V8 ، 6.2 لیتری با 455 اسب بخار و 616 نیوتن متر گشتاور کار گذاشته شده تا راننده بتواند با سرعت زیاد در جاده رانندگی کند. سپر این مدل عریض تر است. این مدل با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک عرضه شده و در ارتقای این مدل نیز بخش فنی شرکت فورد هم همکاری کرده است. مدل استاندارد SS، نوار LED در طرفین هواکش و سپر قرار گرفته است.

شورلت کامارو SS
شورلت کاماروی SS، خودرویی دوست داشتنی

شورلت کامارو ZL1

موتور V8، 6.2 لیتری با 650 اسب بخار و 880 نیوتن متر گشتاور ، این غول زیبا را به جلو می راند.

شورلت کامارو ZL1
شورلت کامارو ZL1، خودرویی عضلانی جاده ها

اگرچه شرکت جنرال موتورز در این مدل نسبت به مدل 2020 تغییراتی زیاد اعمال نکرده ولی جعبه دنده این مدل جدید را در حد بسیار زیادی تغییر داده است. مدل شورلت SS را می توانید با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک برانید. پکیج اسپرت 1LE Track نیز کار گذاشته و قبلا این چنین امکانی در شورلت کامارو شش سرعته دستی ایجاد شده بود. شرکت جنرال موتورز، برای این زیبای قدرتمند مبلغی را مشخص نکرده ولی پیش بینی می شود که قیمت آن به 25000 دلار برسد.