مروری بر استون مارتین والکری 2022

استون مارتین والکری 2022 (2022 Aston Martin Valkyrie) خودرویی کامل بوده که رفاه راننده و سرنشینان در آن تامین شده ولی این خودروساز تا به حال ابر خودرویی را طراحی و عرضه نکرده است. استون مارتین والکری 2022 ابر خودرویی است که می تواند با اتومبیل های هم رده خود رقابت کند.

استون مارتین والکری 2022 زیبا و کارآمد طراحی شده و این اتومبیل به گونه ای طراحی شده که می توان از آن در مسابقات اتومبیلرانی استفاده کرد. حتی برای استفاده در فیلم تبدیل شوندگان مناسب است. موتور این خودرو می تواند 116 اسب بخار ایجاد کرده و حداقل قیمت این خودرو 81 میلیارد تومان است.

تغییرات استون مارتین والکری در سال 2022

استون مارتین والکری 2022 خودرویی جدید که به مرحله تولید رسیده و اسم خودرو از اساطیر باستانی گرفته شده است.

شناخت استون مارتین والکری

استون مارتین والکری 2022 برای رانندگی در خیابان و بزرگراه طراحی شده و ولی مدل AMR Pro  استون مارتین والکری برای رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی ساخته شده است. تنها 25 دستگاه از این مدل طراحی و ساخته شده و همه گونه امکاناتی در خودرو به کار گرفته شده تا خریدار و مشتریان راضی باشند. آینه های بغل با دوربین عقب هماهنگ شده تا راننده بتواند به راحتی رانندگی کند. دوربین ها، تصاویر را به صفحه نمایشگر راننده منتقل می کنند تا راننده بتواند برای رانندگی راحت تصمیم بگیرد و نقاط کور را تشخیص دهد. در این خودرو، آینه عقب استفاده نشده و بخاطر این که پنجره عقب وجود ندارد و این ویژگی به افزایش سرعت خودرو کمک می کند.

برای شتاب خودرو، بدنه از فیبر کربن ساخته شده و حتی از یک قطعه فولادی در این خودرو استفاده نشده و بخاطر این مزایا است که قیمت این خودرو گران بوده و این مبلغ نشانگر مزایای منحصر به فرد خودرو باشد. مدل استاندارد و AMR Pro به فروش رسیده اند.

استون مارتین
استون مارتین

موتور، گیربکس و عملکرد استون مارتین والکری 2022

در استون مارتین والکری 2022 از موتور 6.5 لیتری V12 با تنفس طبیعی و موتور الکتریکی استفاده شده و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک، قدرت موتورها را به چرخ ها منتقل می کند. موتور V12، به تنهایی 1000 اسب بخار قدرت ایجاد می کند و قدرت موتور الکتریکی، 160 اسب بخار است. بنابراین در مجموع 1160 اسب بخار قدرت این ابر خودروی انگلیسی بوده و 663 پوند فوت میزان گشتاور آن است. این موتورها در مدل مسابقه ای نیز به کار گرفته شده اند. ولی میزان کالیبراسیون موتور V12 بهینه شده و این خودرو سبک بوده و به همین دلیل در سرعت ها بالا به سطح جاده چسبیده و سالم به مقصد می رسد.