مرسدس بنز کروک (Convertible Mercedes Benz) یک دسته محبوب از خودروهای کمپانی مرسدس بنز هستند که در مدل های مختلفی تولید می شوند. کروک همان خودروهای بدون سقف و یا با سقف باز شونده هستند که در ایران گاها با نام خودروهای کانورتیبل نیز شناخته می شوند. مرسدس بنز به عنوان یک کمپانی بزرگ و قدیمی در طول تاریخ درخشان خود خودروهای مختلفی را از این دسته تولید و روانه بازار کرد است که سه مرسدس بنز کروک و محبوب این کمپانی عبارتند از:

1- مرسدس بنز AMG T C رودستر: این مرسدس بنز کروک یکی از رقبای سرسخت پورشه 911 کابریولت به شمار می رود.

این خودرو از یک طراحی شیک بهره می برد و به یک موتور 8 سیلندر 4 لیتری مجهز است که 550 اسب بخار قدرت داشته و شتاب صفر تا صد آن 5.3 ثانیه طول می کشد.

مرسدس بنز رودستر
مرسدس بنز AMG T C رودستر

2- مرسدس بنز میباخ ۶ کابریولت: این این مرسدس بنز کروک یک خودرو با طراحی خاص و استثنایی می باشد.

در واقع مرسدس میباخ ۶ کابریولت یک خودروی برقی است که قدرت موتورهای آن به 750 اسب بخار می رسد و به همین دلیل صفر تا صد این خودروی کاملا خاص و غول پیکر تنها 4 ثانیه طول می کشد.

گفته می شود این خودرو با هر بار شارژ شدن می تواند تا 322 کیلومتر بازدهی داشته باشد.

مرسدس بنز میباخ 6
مرسدس بنز میباخ 6 کابریولت

3- مرسدس بنز اس ۶۵ AMG کوپه: این مرسدس بنز کروک از یک پیشرانه قدرتمند بهره می برد که 621 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور آن نیز به حدود 1000 نیوتن بر متر می رسد.

این خودرو فوق العاده عالی برای رسیدن از شتاب صفر به صد تنها به چهار ثانیه زمان احتیاج دارد. مرسدس بنز برای این خودرو از سیستم شاسی هوشمند استفاده کرده که سه حالت تعلیق راحت، اسپرت و منحنی را برای آن رقم می زند.

مرسدس بنز اس 65
مرسدس بنز S65