خودروی آلفا رومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر (Alfa Romeo Tonle)، با فرهنگ ایتالیایی عرضه شده که کامپکت کراس اوور SUV بوده و زیبایی و ایمنی یک جا در این خودرو ترکیب شده است. انجین الکتریکی هیبریدی مشخصه خاص این خودرو است. فرهنگ و سنت ایتالیایی در این خودرو موج می زند. ارتفاع صندلی ها کمی نسبت به مدل قبلی بیشتر بوده و قوه محرک چهار چرخ، موجب می شود که بتواند پیچ و خم های جاده را به راحتی عبور کند.

آلفا رومئو توناله
آلفا رومئو توناله

انجین، قوه محرک و عملکرد آلفا رومئو TONALE 2021 فیات کرایسلر

همیشه حفظ اسرار مشخصات فنی، موجب می شود که شرکت های خودروسازی چند گام نسبت به رقبای خود جلوتر باشند. سیستم دیفرانسیل محور عقب این خودرو از سنت محور جلو متمایز بوده و شرکت خودروسازی در آلفا رومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر مورد سنت شکنی کرده است. قدرت انجین الکتریکی عقب به کمک انجین احتراقی جلو خواهد آمد و به احتمال زیاد توربو شارژ 4 سیلندر است که به این خودرو، قدرت حرکت می دهد. رانندگی این خودرو نسبت به مدل های قبلی راحت تر است.

آلفارومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر، با انجین الکتریکی و احتراقی
آلفارومئو TONALE 2021 فیات کرایسلر، با انجین الکتریکی و احتراقی

طراحی داخلی، امکانات رفاهی و فضای بار آلفارومئو TONALE 2021 فیات کرایسلر

چرخ های خودرو

امکانات رفاهی خودروی آلفا رومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر به قدری زیاد است که لازم به شمارش نیست. دریچه های هوا و داشبورد فضای داخلی خودرو را خاص و جذاب کرده است. نمایشگرهای دیجیتالی خودرو در پشت فرمان با طرح کلاسیک، سنت و مدرنیته ایتالیایی را به نمایش می گذارد. قوه محرکه جلو، رانندگی آن را در همه زمین ها آسانتر می کند. انجین الکتریکی و باتری، قدرت حرکت این خودرو را راحت تر می کند و در خیلی از مواقع برای موتور احتراق داخلی، کمک بزرگی محسوب می شود. چرخ های 21 اینچی این خودرو، زیبایی های طراحی بدنه آن را بیشتر به نمایش می گذارد.

سیستم سرگرمی آلفا رومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر

سیستم 10.3 اینچی تاچ اسکرین، سرگرمی های داخل خودرو را تکمیل می کند که بنام سیستم ALFISTA , PADDOCK نامیده می شود. سیستم اتصال Android , Apple car play موجب می شود که راننده و سرنشینان بتوانند گوشی های خود را به این سیستم متصل کرده و بر محتوای سرگرمی های خود داخل خودرو بیفزایند. سیستم صوتی منحصر به فردی در داخل خودرو به کار گرفته شده است.

آلفا رومئو Tonale 2021 رنگ آبی
آلفا رومئو Tonale 2021 رنگ آبی

ویژگی های ایمنی خودروی آلفارومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر

شرکت در مورد ویژگی های ایمنی خودرو سکوت اختیار کرده ولی انتظار می رود که خودروی ایمنی باشد و از بین ویژگی ها می توان به کنترل کروز تطبیقی و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.خودروی آلفارومئو  TONALE 2021 فیات کرایسلر، خانوادگی است و برای سفر کوچکترین خودرویی است که می توان از آن سراغ گرفت.