هوندا آکورا TLX – 2021 (Honda Acura TLX) نسبت به مدل سال 2020 تغییرات برجسته ای صورت گرفته و البته این خودرو مفهومی بوده و تغییرات آن ادامه خواهد یافت. عملکرد مدل S در این اتومبیل حفظ شده است.

موتور توربو شارژ V6 در این خودرو به کار گرفته شده در حالی که در مدل معمولی موتور توربو شارژ چهار سیلندری استفاده شده و سیستم چهار چرخ محرک به هندلینگ آن کمک می کند، البته از پلت فرم دیگری نیز برای هندلینگ بهتر خودرو استفاده شده که نسبت به فناوری اولی کمی پیچیده تر است. داخل کابین با امکانات رفاهی مجهز شده تا بتواند نسبت به بی ام دبلیو سری 3 و کادیلاک CT5 جذاب بوده و بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.

تغییرات جدید هوندا آکورا TLX 2021

هوندا آکورا TLX – 2021 نسبت به سایر مدل ها، پرفروش بوده و این مدل سدان در مقایسه با آکورا ILX پیشرفته تر بوده و سیستم چهار چرخ محرک و شاسی پیشرفته از جذابیت های فنی این خودرو به شمار می رود. در مدل S این خودرو در سال 2008 تولید شده بود، از طرح های جدیدی استفاده شده است.

هوندا آکورا TLX – 2021 مجهز به دستیار حفظ خودرو در مسیر انتخاب شده بزرگراه
هوندا آکورا TLX – 2021 مجهز به دستیار حفظ خودرو در مسیر انتخاب شده بزرگراه

فناوری های جدید هوندا آکورا TLX – 2021

فناوری های دوربین پارک جلو و عقب و کاهنده سرعت و سایر ویژگی های پیشرفته به همراه با چرخ های 18 اینچی در خودرو هوندا آکورا به کار گرفته شده و فناوری های صوتی و تصویری نیز بر جذابیت های داخل کابین می افزاید و صندلی های چرمی یکی از مواردی که نشان می دهد که راحتی راننده و سرنشینان مدنظر گرفته شده و به همین دلیل قیمت خودرو 108 میلیون برآورد شده است.

سیستم SH-AWD در هوندا آکورا TLX – 2021

سیستم SH-AWD  باعث می شود که قیمت خودرو هوندا به اندازه 54 میلیون بیشتر باشد و براساس این سیستم، قدرت مورد نیاز در زمانی که چرخ های خودرو در جایی گیر کرده فقط به چرخ های مورد نیاز انتقال داده می شود تا بتواند خودرو را از وضعیت رها کند و این سیستم فقط برای اتومبیل های بنزین سوز و هیبریدی مشخص شده است. این سیستم به سرعت و چالاکی خودرو در هر شرایط آب و هوایی کمک می کند.

هوندا آکورا TLX – 2021 مجهز به دوربین پارک جلو و عقب و کاهنده سرعت
هوندا آکورا TLX – 2021 مجهز به دوربین پارک جلو و عقب و کاهنده سرعت

موتور، جعبه دنده و عملکرد هوندا آکورا TLX 2021

در مدل هوندا آکورا  TLX یک موتور توربوشارژ 2 لیتری با 270 اسب بخار به جعبه دنده 10 سرعته تمام اتوماتیک متصل است. سیستم های چهار چرخ محرک و SH-AWD   به حرکت روان خودرو کمک می کند. وزن 2 تنی خودرو باعث کاهش سرعت آن می شود. این خودرو می تواند در مدت 5.9 ثانیه به شتاب 60 مایل بر ساعت دست یابد. این مدل نسبت به 2TL نیز سبک تر و قدرتمندتر است. با تنظیم شاسی، هندلینگ آن هم راحت خواهد بود.

در مدل هوندا آکورا S از موتور توربو شارژ V6 3 لیتری با 355 اسب بخار و سیستم SH-AWD   و گیربکس 10 سرعته تمام اتوماتیک استفاده شده است. مدل TLX در دو نسخه معمولی و ویژه طراحی شده و لاستیک های 20 اینچی در مدل معمولی، نیز از دیگر جذابیت های خودرو به شمار می رود.