شورولت کلرادو (Chevrolet Colorado)، یکی از بهترین خودروهای پیکاپ است که خریداران و مشتریان زیادی دارد. می توان این خودرو را خودروی خانواده نامید که قدرت یدک کشی آن بالا است. وزن خودرو 3492 کیلوگرم است و موتور خودرو دیزلی V6 بوده و قدرت آن 308 اسب بخار و به خاطر نوع سوخت در گشتاور آن کم بوده و 369 پوند فوت تولید می کند. رانندگی آن راحت است و کابین خودرو چندان امکانات زیادی ندارد و می توان آن را خودروی کار نامید.

شورولت کلرادو با موتورهای دیزلی و V6
شورولت کلرادو با موتورهای دیزلی و V6

شناخت و قیمت خودروی شورولت کلرادو

تنها تغییر این خودرو، امکان یدک کشی بی نظیر آن است و اگر چه مانند خودروهای شورولت ZR2, Z71 تهاجمی نیست و کاملا مناسب جاده شده و تمام ویژگی های خودروی آفرود را دارد. طراحی خارجی خودرو عالی بوده و سیستم ناوبری خود باعث می شود که راننده بتواند در پیچ ها، به راحتی آن را کنترل کند.

خودروی شورولت کلرادو محبوب و دوست داشتنی است و مشخصات فنی خودرو موجب شده که بتوان از آن در مسیرهای دشوار هم استفاده کرد. امکانات و ویژگی های فنی موجب شده که واژگونی نداشته باشد و راننده بتواند آن را در مسیرهای کوهستانی و سنگلاخی کنترل کند.

موتور، قوه محرکه و عملکرد شورولت کلرادو

در شورولت کلرادو موتور چهار سیلندری 3.6 لیتری V6 کار گذاشته شده و گیربکس آن اتوماتیک و شش سرعته بوده و در موتور دیزلی، گشتاور به 369 پوند فوت ارتقاء پیدا می کند. موتورهای V6 و دیزلی برای این خودرو کاملا مناسب است.

ترکیب موتورهای دیزلی و V6 در این خودرو، بسیار عالی بوده و به شتاب خودرو کمک می کند. شتاب خودرو عالی است و در مدت 9.1 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل بر ساعت دست می یابد. اگرچه به لحاظ امکانات با خودروی ZR2 هرگز نمی تواند رقابت کند. مدل شورولت LT با موتور V6 می تواند در مدت 6.1 ثانیه به شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت دست یابد.

شورولت ZR2  در مقایسه با مدل استاندارد کندتر عمل می کند. یدک کشی و صرفه جویی در سوخت مهم ترین ویژگی های این خودرو محسوب می شود.

شورولت کلرادو و قابلیت یدک کشی 3175 کیلوگرم
شورولت کلرادو و قابلیت یدک کشی 3175 کیلوگرم

یدک کشی و ظرفیت باری شورولت کلرادو

شورولت کلرادو می تواند 3175 کیلوگرم را یدک بکشد. مدل استاندارد این خودرو می تواند 1586 کیلوگرم را یدک بکشد. راننده میتوان خودرو را در مسیرهای مارپیچی به راحتی کنترل کند.

مصرف سوخت شورولت کلرادو

این خودرو علی رغم اندازه بزرگ خود، مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و راننده می تواند هنگام حرکت در بزرگراه و جاده در سوخت خودرو صرفه جویی کند که خود مزیت بزرگی است و این ویژگی در خودروهای با بدنه بزرگ مزیت بزرگی است.