فراری روما (Ferrari Roma) یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است ولی طراحی آن به دهه 50 و 60 بر می گردد. موتور این خودرو پر قدرت بوده و حتی فراتر از تصور است و حتی نسبت به اندازه خودرو خیلی بیشتر است. این چنین محصولی می تواند یکی از خودروهای افتخار آمیز شرکت باشد.

شناخت اتومبیل فراری روما

فراری روما جزء جدیدترین محصولات شرکت بوده و برای فروش خودرو، تبلیغات بسیار زیادی شده و به همین دلیل قیمت خرید این اتومبیل بالا است.متناسب با سفارشات شخصی سازی مشتری بر قیمت این اتومبیل افزوده خواهد شد.

موتور، قوه محرکه و عملکرد فراری روما

موتور توربو شارژ V8، 3.9 لیتری فراری روما را به حرکت وا می دارد و 612 و 561 اعدادی هستند که می توان برای اسب بخار و گشتاور خودرو مشخص شده است. گیربکس این خودرو اتوماتیک و هشت سرعته بوده و دو کلاچ کار گذاشته شده است. این تجهیزات در فراری STRADALE S90 عجیب و غریب به نظر می رسد. صدای اگزوز این خودرو شگفت انگیز است و حس و حال خوبی را برای راننده ایجاد می کند. تغییر دنده در این خودرو خیلی راحت است. فرمان پذیری آن راحت بوده و بسیاری از رانندگان به این مسئله اذعان کرده اند.

فراری روما دو کلاچه
فراری روما دو کلاچه

مصرف سوخت

علی رغم موتور این خودرو قدرتمند بوده ولی مصرف سوخت آن بسیار پایین است. میزان مصرف آن در داخل شهر و بزرگراه کم است.

کابین، راحتی و صندوق

صندلی فراری روما با چرم و جیر دوخته شده و تجمل و زیبایی در این خودرو بهم آمیخته است. راننده می تواند با پنل های داشبورد خودرو را خیلی راحت کنترل کند. راننده می تواند با پنل 16 اینچی، مسیر پیش روی را کنترل کند. فضای حمل بار در وسط خودرو کار گذاشته شده و بنابراین می توان ادعا کرد که فضای حمل بار این خودرو بزرگ است.

سرگرمی و اتصال موبایل به سیستم خودروی فراری روما

لذت بردن از سفر با تماشای ویدیوها و فیلم های می تواند هیجان انگیز باشد و موبایل ها با سیستم اندروید و iOS قابلیت اتصال به سیستم خودرو را دارند. صفحه نمایش جداگانه ای برای سرنشینان جلو مدنظر گرفته شده است.

فراری روما، دوکلاچه
فراری روما، دوکلاچه

رانندگی ایمن خودروی فراری روما

از آن جایی که ویژگی های امنیتی این خودرو بالا بوده به همین دلیل قیمت خودرو نیز بالا است. مهم ترین ویژگی های امنیتی این خودرو به شرح زیر است.

  • دوربین توقف دوبل خودرو
  • شناسایی نقاط کور
  • سیستم سرعت کروز تطبیقی
  • هشدار خروج از مسیر